Volgers

vrijdag 24 september 2010

Een easel trouwkaartje in bruin, blauw en creme


Gisteren avond weer effe lekker zitten freubelen,
althans plakken e.d. want inkleuren lukt me nog steeds
niet met lamplicht. Ik weet niet of een daglichtlamp zou helpen,
wie kan mij hier tip over geven?

Afdrukje is er weer eentje van magnolia ingekleurd
met distress inkt, de randjes bewerkt met flayed burnlap.
Zo'n mooi magnolia bloemetje gebruikt, met kant erin verwerkt.
Verder bloemen gestanst met een Marianne Design Creatable (LR0128).


Op onderkant van de easelkaart zit een tekststempel
van magnolia en ik heb ook de randstans van magnolia gebruikt.
 Oja, achter de tekststempel zit met blauw nog een Love hart stempel van magnolia.
Verder nog hier en daar Espresso, dimensional pearls erop gedaan en
wat vlindertjes van MS geponst.


En hier nog een totaal plaatje van de easel kaart.

Challenges;
Let's ink it up - Use your favorit stamp and a charm
Fab n Funky  - quote me happy
Totally Tilda - make your own flowers
Abc-challenge - distressing
Wild Orchid Challenge - ribbons and bows

29 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt!De stempel van het bruidspaar blijft leuk!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart. Ik heb geen tip voor je wat betreft het sávonds inkleuren. Ik heb hetzelfde probleem als jou. Ik zie het sávonds ook niet dus kleur ik maar overdag en de rest in de avond.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super hoor jeanet en idd ik heb percies het zelfde overdag zie je het veel beter dan savonds , dus ik zit ook vaak over dag te kleuren xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje heb je gemaakt. echt super. en wat betreft het inkleuren ik heb het zelfde probleem maar een daglichtlamp moet wel helpen
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous Tilda creation stunning image & colouring..lovely colour combo fab flowers..thanks for sharing & joining us at Totally Tilda chall.

    smiles Christine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jeanet,

    Mooie kaart en geen idee voor die lamp, ik vraag mij dat ook af, of dat zou helpen, want ze zijn best prijzig hé, niet?

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi jeanet,
    je kaartje is schitterend en ik zou zeker voor de daglichtlamp gaan, ik heb hem zelf bijna 2 jaar en kan hem echt niet missen, i gebruik hem ook vaak als ik 's avonds zit te borduren en werkelijk het scheelt heel veel, je hebt ook veel minder moeie ogen van het kijken onder de daglichtlamp.
    liefs |lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart jeanet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, such a lovely combination of colours and i love all your embellishments. Thanks for joining us at LIIU, good luck and hope to see you again soon
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaart heel erg mooi papier en super stempeltje het past allemaal weer zo mooi bijelkaar
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi gedaan, ik heb ook net 1 met dezelfde verstuurd vandaagmaar vind die van jou mooier

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful easel card, gorgeous colour combo and colouring, your flowers are just beautiful. Fantastic job. Thanks for joining us at LIIU, good luck. Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your card is gorgeous and the sentiment is beautiful! Thank you for joining in the fun at Fab N Funky.... Karen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje Jeanet, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card and beautiful colour combo - just gorgeous!! thanks for joining us at Totally Tilda xx Lynne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful! Thanks for joining us at Let's Ink It Up!!

    Hugzzz
    Tammy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jemig de pemig wat is dit een super mooie kaart. Die zou wil zeker wel willen ontvangen. Maar helaas, ik ben al heel wat jaartjes gelukkig getrouwd, dus dat gaat niet op.

    Wat betreft de daglichtlamp. Ik heb er al een aantal jaar een en ik kan niet mee zonder. Ik kleur alleen maar 's avonds, aangezien ik overdag werk. Het papier zoek ik wel overdag uit. Maar het kleuren gaat er echt perfect bij. Zelfs als we op vakantie gaan, dan gaat hij mee. Ik kan niet meer zonder.
    Ze zijn inderdaad prijzig, maar als je goed googled dan kom je vast een leuke aanbieding tegen.

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very beautiful Jeanet - fabulous colour and all the details are gorgeous! Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind dat je een erg mooi kaartje hebt gefreubeld. :)

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige romantische kaart Jeanet!! :D
    Ik heb zelf ook een daglichtlamp en ben er helemaal blij mee. Voordat ik hem had, kon ik 's avonds niet kleuren en nu gaat dat prima en voor foto's maken in de winter vind ik het ook super.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow simply stunning creation. Thank you for sharing at Let's Ink It Up.

    Hugs Ali x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sapperdeflap Jeanet wat een super mooi kaartje heb je gemaakt! Mooi papier.
    Ik heb ook een daglichtlamp en kan echt niet meer zonder de lamp.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd hartstikke mooie kaart hoor.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is gorgeous!!! The color combo is so pretty and the image is so sweet! All your details are fabulous as well!
    :)kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldige kleuren, mooi papier en schitterende bloemen.

    Warme groet,

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, this is amazing, those flowers are gorgeous!

    Thanks so much for joining us over at Wild Orchid Crafts Challenge Blog.

    Hugs, Mindy

    BeantwoordenVerwijderen