Volgers

woensdag 2 februari 2011

Crafty Creations - My love is like a red, red rose

Dit is mijn DT kaartje geworden voor
waar dit keer een gedicht als inspiratie dient.
De titel van het gedicht is,
Love is like a red, red rose


Deze leuke digi stempel van Cherie heb ik pas gewonnen
bij een challenge van Tickled Pink Stamps, en
deze heb ik ingekleurd met distress inkt.
Het papier met rozen is van de kerstserie van Marianne Design.


De (grote) digitekst is van Hobbypaleis, met daaromheen
een frame van Raindrop Echo Design.
Zoals jullie misschien wel zullen zien, wilde mijn
naaimachine vandaag niet precies wat ik wilde, haha.
Maar ach...met die gedistresste randjes vond ik het wel leuk,
een beetje onregelmatig naaiwerk.

Ik wil ook nog eens iedereen bedankten, ik zie dat ik
inmiddels al 265 volgers heb!

Groetjes,



Challenges;
- Tickled pink stamps - vintage
Wildorchidchallenge - Love is ...
Simon Says Stamps - Love is in the air
Papertake weekly - Anything goes + flowers
Creative Craft challenges - Love is in the air
Charisma Cardz -  Love
7kidschallengeblog - I heart you

38 opmerkingen:

  1. Wow Jeanet, wat een prachtige kaart en die stempel met dat frame er omheen, geweldig zeg.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanet, het is weer een beauty hoor!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi jeanet,
    wat een mooi kaart weer.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Jeanet!!
    Veel succes met de challenges.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje meid wat een plaatje zeg ........en ik ga deze stempeltjes steeds leuker vinden ......ga dr maar eens naar op zoek .......geloof dat je me over de streep getrokken hebt....
    liefs raffa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeanet your red rose card for this week's challenge is so beautiful! I really like the image you paired with the flowers nad ticket. Hope you have a great day! :-) Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. this is so soft and pretty! I love the tags you used on the card. Thanks for playing along with us at 7 kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sooooooooo pretty!! Your colouring is amaaaazing!

    Thanks for playing with us at TPSC this week! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wowwww....deze is echt super leuk! gaaf papier, alles past precies bij elkaar.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou meid,

    We zitten weer te genieten van je kaartje,wat is hij leuk geworden,en vooral dat frame erom heen.

    Liefs Michaela en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een schitterend kaartje Jeanet! Mooie details en prachtig ingekleurd!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooi kaartje Jeanet! Mooie details en papier.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jeanet.
    Wat een lief mooi kaartje heb je weer gemaakt, mooie kleurtjes echt een loveeeee kaart. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zag iets op een ander blog. Gefeliciteerd.
    En ik zag ook (Schaam, schaam) dat ik nog geen volger was. Direkt gedaan. Want ik kijk graag naar prachtige creaties en die maak je. Deze is so beautifull. Heel mooi ingekleurd en schitterend papier.
    Bedankt voor je berichtjes bij mij.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOOO Wat een schatje , dat stempeltje ! En wat heb je haar mooi ingekleurd met de inkt. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig kaartje zo mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Really lovely card Jeanet - such a gorgeous image! Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, vond het leuk om je even te spreken vanmiddag. We gaan er iets moois van maken

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schitterende kaart jeanet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwie wat een mooi kaartje!
    En die stempel is echt super lief.

    Lieve groetjes, Mellanie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooi jeanet een plaatje groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart, er is zoveel moois te zien.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sweet card Jeanet!
    Thanks so much for joining us this week @ Paper Take Weekly!
    I am now one of your followers.  ;)  I would love it if you came to visit my blog and become a follower too!
    Hugs,
    True :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi kaartje,
    het 'onregelmatige naaiwerk' past juist heel goed bij het geheel
    Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is ze leuk he, deze Cherrie stempel?! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Super zo met dat gedichtje erbij en de kleuren zijn zo mooi. En ook lekker vintage! Gezellig dat je hebt meegedaan met onze challenge bij TPS :-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is just adorable! Thank you for joining us at the 7 Kids College Fund Challenge!

    Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow you are a talented lady!! Love your card :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This is gorgeous!! Beautiful details and I love Cherry! thanks for joining us at Simon Says Stamp! hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. er staat een award bij ons op de blog voor jou!

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi Jeanet,
    Ben ik nog een keertjes..
    Ik heb nog iets leuks voor je op mijn blogje staan ..kom je het even halen??
    Kan je het zo bij annemarie en Merit plaatsen hihihi

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een lief kaartje Jeanet! Heel mooi zacht ingekleurd en zo'n lieve afbeelding.

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen