Volgers

maandag 26 september 2011

Vandaag is #16 van start gegaan bij Dutch Magnolia Lovers.
De opdracht dit keer is bedacht door teamie Christa,
maak een kaart zonder designpapier en gebruik daarbij twee
magnolia stempels (tekststempels worden niet meegeteld).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best een lastige opdracht vond,
want ik gebruik eigenlijk altijd designpapier.
Maar...'t is me toch gelukt haha.
Hieronder zien jullie mijn kaartje.

Ik heb twee magnolia stempeltjes gebruikt (Tilda en sneeuwvlokkencirkel) uit
een oudere serie kerststempeltjes.

De Tilda heb ik pas besteld bij 7 kids collegefund waar ik een hele poos geleden
eens een challenge had gewonnen en een waardebon had gekregen.
Verder heb ik ook nog Cupcake Brigitta besteld, die je hieronder ziet van C.C. Design.
Daar hoop ik binnenkort ook een kaartje mee te gaan maken, zo'n vrolijk ding!

Nou, hieronder nog even een fotootje van Tilda.
De ster die ze in haar handen heeft heb ik weer bewerkt met liquid appliqué,
zodat ie lekker gaat glanzen en op haar vleugeltjes heb ik een beetje glitter gedaan.


Ik hoop dat jullie weer lekker mee gaan doen met deze leuke challenge!

Het wordt vandaag weer mooi weer, lekker hoor.
Jammer dat Michelle ziek thuis is, ze kwam zaterdag ziekt thuis na
haar paardrijwedrstrijd en daarna nog een kinderfeestje.
Op de foto hieronder ziet ze al erg witjes, maar toch heeft ze nog gereden.


en dan ook nog maar een fotootje van haar zus Christy

Wat een schattig gezicht hé, die kleine meiden op die grote beesten!

Nou, genoeg voor vandaag
want het huishouden wacht op me geloof ik haha.

Groetjes,

Challenges;

Stamptacular Sunday challenge - Have a latte day
Wild orchid challenge - Make it sparkle with stars
Magnolia Stamp Lovers - distressed


16 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet , hij is toch erg mooi geworden hoor , zo zonder designpapier. Erg leuk kerstkaartje is het geworden. En wat een leuke foto's van je dochters. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanet, prachtig geworden hoor zonder designpapier. Beterschap met je dochter, trouwens prachtige foto's van je dochters.

    Geniet van dit heerlijk weertje;-)
    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petje af hoor.... je hebt er een prachtig kaartje van weten te maken.
    Echt, het ziet er supersss uit Janet.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie kaart heb je gemaakt, je mist hier geen DP met alle mooie details! Ook hele mooie fotos van je dochters.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouw schitterende kaart jeanet
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, ook zonder dp.
    Leuke foto's van je dochters.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW!! This is absolutely gorgeous, the colours are stunning and the detail amazing!! Thanks so much for joining us at WOC this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maak je mooie dingen zeg!
    Ik heb eens even lekker rond zitten neuzen op je blog en ben meteen volger geworden.

    Kom je ook eens een kijkje op mijn blog nemen?
    www.jaimyskaartjes.blogspot.com

    Groetjes, jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow prachtig, altijd leuk om jezelf een uitdaging te geven, inditgeval dus geen designpapier. Erg goed geslaagd.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Jeanet, heel mooi die bruine kleuren. Leuke foto's van je dochters.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your gorgeous, adorable card Jeanet.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwww Jeanet,wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook al heb je geen dessinpapier gebruikt, ik vind hem ontzettend mooi je kaart! Erg leuk met deze magnolia zo erop!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart zeg! En wat zijn die Tilda's toch altijd leuk, echt 1 van mijn favorieten. Bedankt voor het meedoen bij Stamptacular sunday en veel succes!

    xx
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card, the colours are gorgoeus! Thanks for joining us at WOC this week x

    BeantwoordenVerwijderen