Volgers

zaterdag 14 januari 2012

Tilda met hartjes

En hier is dan mijn tweede post voor vandaag,
Tilda met hartjes slechts ingekleurd met één kleur distress inkt;
walnut steel.
Ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden???

Ik heb het kaartje dus geheel in de bruine tinten gehouden,
leek me wel eens leuk.
Het papier is van Maja Design, uit de Fika serie.
Verder heb ik nog donker bruin cardstock gebruikt en Kraft papier.


Nu nog even snel wat in huis gaan "rommelen" want voordat je
het weet is het alweer avond he?
Fijn weekend allemaal en tot maandag,
want dan komen we weer terug met de nieuwe challenge van
Dutch Magnolia Lovers.

Groetjes,

Challenges;
magnolia stamp lovers - magnolia stempel en kraft papier
Wild orchid challenge - anything goes
Craft door magazine - monochromatic
ge-we.hobby - vierkante kaart
scrapdelight - vervlogen tijden
magnoliacardschallenge - vintage kaart

25 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig Jeanet. De kleuren vind ik zoiezo altijd geweldig mooi.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Another stunning card Jeanet. Your colouring is amazing
    HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gedaan. Prachtig kleuren. Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor niks mis mee.
    Mooi zo in bijna één kleur.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow just love it and adore the brown tones really perfect and a wonderful image! Chanelle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhhhhh, I love this monochromatic Tilda....beautiful!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig mooi kaart Janet.
    Echt super lief.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide kaartjes van vandaag zijn prachtig Jeanette, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oohh wat een schitterende kaart in de bruintinten!
    Ook je andere kaart is prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje
    en hele mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. knap gemaakt zeg! heel moeilijk lijkt me dat. vooral het kleuren. maar het resultaat is super

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi jeanet
    werkelijk een prachtige kaart en vooral alles in een kleurtint, geweldig !
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeanet wat is dit ontzettend mooi. Heel leuk idee om met 1 kleur in te kleuren.
    Ga ik vast ook nog eens doen. En samen met het bruine papier is het een plaatje geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gooi de rest van je kleurtjes maar weg, want jij hebt genoeg aan één kleur:-) Erg mooi gedaan!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het geweldig Jeanet, je krijgt zo een mooi vintage styltje Prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje, en heel erg mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is just gorgeous! Thanks for joining the MSL Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wow she is a beauty! Gorgeous image and great choice of colour too, absolutely love it. hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oww gaaf hoor!!! mooi effect geeft dat xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi zo in 1 tint , Jeanet. Prachtige vintage uitstraling. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een geweldig mooie , bijzondere kaart!!!
    Ik kwam al surfend op je site en begrijp niet dat ik hier nog niet eerder ben langsgekomen...
    Wat maak je geweldige creaties!
    Ik blijf je volgen...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je kaart heel romantisch, zo in 1 kleur! Prachtig gemaakt :-) En je Marianne kaart van de vorige post vind ik ook helemaal geweldig! Lekker veel details en heel mooi opgebouwd. Super!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende kaart, lekker vintage. leuk dat je meedoet bij Magnolia Card challenges.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This card is stunning. i love the stamp and the vintage coloration.
    Francy

    BeantwoordenVerwijderen