Volgers

woensdag 27 april 2011

White spaces challenge bij Crafty Creations

Tjonge, dat was een hele bevalling voor deze "simpele" kaart in mijn hoofd gevormd was.
Ik ben gewoon niet zo'n ster in die strakke kaarten, denk ik, terwijl ik ze wel altijd heel mooi vind.
Omdat vandaag de nieuwe challenge bij Crafty Creations van start is gegaan met het thema
White spaces
heb ik maar weer eens een poging gewaagd.


Het papier wat ik voor de bloem en de kaart heb gebruikt komt
uit de paperpad "Desert Blooms" waar ontzettend mooie glitterpapiertjes in zitten,
maar ook mooie neutrale bijpassende tinten.
Ideaal dus voor een snelle kaart, haha.

De tekst is een gratis digi die je kunt vinden op het blog van
Scrap-a-licious-times, naast deze staan er ook nog heel veel andere leuke
engelse teksten op haar blog!


De bloem heb ik uitgestanst met één van de nieuwste mallen van
Marianne Design (button flower), die o.a. HIER te bestellen is.
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik deze het makkelijks te gebruiken vind,
maar de chinese en english rose zijn ook weer op andere manieren
te gebruiken dan alleen rond.
HIER kun je zien, dat je door een paar simpele knipjes in deze
bloemen te geven een heel ander resultaat bereikt.

De rand heb ik gemaakt met een stans van Magnolia.
Om het witte papier heen heb ik nog een randje stickles gedaan,
omdat ik de kaart anders echt te kaal vond :-)

Groetjes,

Challenges;
Stamp Something - recipe (flowers, button, glitter)

12 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet , wat een mooie en strakke kaart ! Zo zie je maar weer : het hoeft niet cute te zijn om mooi te zijn. Eigenlijk houd ik heel erg van strak , maar toch kan ik het niet laten om elk hoekje van een kaart op te vullen met frutsels. Ik vind deze kaart van jou in ieder geval erg geslaagd. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Jeanet, love the sentiment and the embellishments and of course the white space. :)Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeanet
    Wat een mooie kaart!
    Ik heb vandaag met veel plezier je kaartjes bewonderd bij Esmee en Bep, ze zien er stuk voor stuk super uit.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so lovely Jeanet!!
    smiles,Deena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The colors and layout are gorgeous! I love this! The sentiment is neat too : )

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

    -Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je 'strakke' kaart heel erg mooi! Prachtig papier heb je gebruikt, Dat glitterrandje vind ik er erg mooi bij.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. soms is iets simpels juist prachtig net als jouw kaart nu

    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card - what a great flower! Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A fabulous card Jeanet, I love the white space!! Your colours and flowers are beautiful and the sentiment is wonderful!!

    So glad you could join us at the Simon Says Stamp challenge and blog hop
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The greenery behind the flowers adds a really nice detail. Thank you for sharing your amazing work with us this week over at Stamptacular Sunday Challenge.
    Hugs,
    Kristin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A really wonderful card! I like the colours and the softness. Great sentiment too.

    Thank you for joining us at Stamptacular Sunday Challenge this week :)
    Nina.

    BeantwoordenVerwijderen