Volgers

zaterdag 7 juli 2012

Marianne Design mallen Juli 2012 - 1


Goede morgen allemaal,

Na alle druktes van de laatste schoolweek heb ik gisteren toch nog tijd gevonden
om een eerste kaartje te maken met de nieuwe materialen van
Marianne Design die ik mocht ontvangen als gastdesigner van de maand.
Ik heb mezelf voorgenomen om jullie deze maand dan ook zoveel mogelijk
verschillende creaties te laten zien, gemaakt met deze nieuwe spullen al dan niet
in combinatie met wat oudere materialen van Marianne Design,
ik hoop dat jullie dat leuk gaan vinden!

De eerste is dus een schud trouwkaart geworden.


Ik heb uit de kaart ook een venstertje gestansd met de kleinste mal van de LR 0236,
zodat er een doorkijkje ontstaat.
Om de tussenruimte tussen de twee mica sheets op te vullen heb ik een
stukje keukenafval gebruikt :-) 
Het "bladje" wat onder de vleeswaren zit is van een soort piepschuim,
daaruit heb ik ook weer deze kleinste vorm gestansd en daarna langs de 
rand nog een keer uitgeknipt, zodat er een smal frame ontstaat wat
ervoor zorgt dat de kraaltjes kunnen bewegen tussen de twee mica sheets
en er toch niet tussenuit vallen.
Hieronder kun je het venstertje vanaf de binnenkant van de kaart zien.


Alle randjes van het papier heb ik bewerkt met distress inkt
walnut steel.
De tekst heb ik gemaakt in Word en in een bruine tint uitgeprint.
De twee kleine bloemetjes komen van de LR 0235. In het hart
van de bloemetjes heb ik een parelkleurig kraaltje geplakt.
Tot slot heb ik nog alle hoeken van de kaart afgerond met een hoekpons.


Dat was dus mijn eerste Marianne Design kaartje, ik hoop 
dat ik jullie er dit weekend weer eentje kan laten zien,
komen jullie dan nog even terug ?

Gebruikte materialen Marianne Design:
  Creatables LR 0235 -  LR 0236 -  LR 0239
Pretty Paper Bloc Nostalgia PK 9074

Groetjes,

Challenges;
marianne design divas - animal antics





11 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet,
    wow, wat een prachtig kaartje hebje ervan gemaakt!
    En een heel leuk idee met het schudgedeelte!
    Ik kijk uit naar je volgende creatie...
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wowwww Jeanet,Wat heb je een schitterende kaart gemaakt.
    Wat zijn die mallen toch mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje
    En prachtig mallen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt prachtig mooi Jeanet.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, WOW, WOW.....Jeanet, this is absolutely breathtaking!!!!! Ohhhhhhhhhh, I love this uniquely gorgeous creation.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Jeanet.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat mooi. Zo heel anders dan we van je gewend zijn, maar schitterend.
    En ik heb ook de eer gehad om designer van de maand te zijn en heb ervan genoten om met dat schitterende pakket aan de gang te gaan. Hoop dat jij er net zoveel plezier aan hebt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf zo dat schudeffect! En dan ook nog in combinatie met die prachtige mal, geweldig hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig schudkaartje! Heel mooi.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jeanet , wat een prachtige kaart !! En wat leuk he om een keer iets anders te gebruiken als Magnolia .... En dan gastdesigner ; gaaf dat je dan een pakket krijgt. Ik ben benieuwd wat je ons nog meer gaat laten zien. Lieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen