Volgers

maandag 17 september 2012

Tag met Walter de eland

Vandaag is er bij de Dutch magnolia lovers alweer de 40e
challenge van start gegaan, met een hele leuke opdracht;

Maak een tag in de kleuren blauw en wit en
stempel je afdrukje op kraft.


en dit is mijn uitwerking ervan geworden met Walter de eland van magnolia
Ik moet eerlijk zeggen dat het een hele uitdaging voor me was :-)
Van alles geprobeerd en uiteindelijk heb ik met drie verschillende mediums gekleurd;
derwent potloden, distress inkt en twinkling H2O's.
Het enige waar je op moet letten bij het inkleuren met distress inkt en H2O's is dat
je het kraft niet te nat moet maken, dan gaat het "rullen". 
 Als basis heb ik weer de tag stans van Tim Holz gebruikt.
Het designpapier is van magnolia en voor de rest heb ik kraf papier gebruikt, een stukje ribbelkarton
en nog een klein stukje glitterwit designpapier en niet te vergeten voor de kerstster een stukje wit vilt.
En tjonge wat heb ik dit keer veel verschillende soorten mallen gebruikt, merk ik terwijl ik dit
blogbericht voor jullie zit te schrijven. Ik zal ze hieronder ff opsommen;
Sizzix: hert, kristalrand en de tagvorm
spellbinders: floral oval
Marianne design: craftable star, denneboom en postzegelstans(voor de tag met tekst)
magnolia doohickeys: tea label shapes (star), poinsettia
Crealies: creative shapes 4 hulstblaadjes
Hierboven nog een foto van de kleine tag die achter het afdrukje verstopt zit, 
deze leuke tekststempel is van maja design .
Verder heb ik nog wat jute touw, een perlenpen, plakparels en een parelbrad, een stukje kant en 
 twee witte rinkel belletjes gebruikt.

Ik kan jullie verzekeren dat mijn mede DT leden ook weer schitterende tags voor jullie
hebben gemaakt, dus neem zeker ff een kijkje op ons blog.

Groetjes,

Challenges;
Magnolia mania challenge - blauw/bruin
Simply magnolia - anything goes
Elke kaart een feestje - gebruik vilt
Marianne design divas - stamp something
Cute card thursday - christmas in september
Just magnolia - use a star


20 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende tag en wat een fantastische kleuren heb je gebruikt!!!!
    En het inkleuren van de stempel was dan misschien wat lastig maar het is geweldig gelukt!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW this is stunning, love all the dies you have used and of course Walter is coloured to perfection
    HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk Jeanet! Alles past weer supers bijelkaar! Bedankt voor je deelname deze week bij elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooie tag zeg. Er is zoveel moois op te zien, top.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie tag heb je gemaakt zeg
    mooie kleuren zo bij elkaar

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie tag Jeanet!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh what a fabulous tag, love it.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een heerlijk winters kaartje! Leuk zo die kleuren! Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi jeanet
    wat een geweldig mooie tag en zo leuk met alle details erop!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je tag is schitterend.
    Een hele mooie kleurcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schitterende tag Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een supermooie tag Jeanet, alles klopt er gewoon aan!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. erg mooi hoor.top tag
    gr Anja DT-EKEF

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card! It took me a while to look for the star but I found it! Thanks for joining us at Just Magnolia this week.

    Hugs,
    Mae

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi jeanette
    wat een leuke afdruk zeg
    en de tag is geweldig
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een superleuke tag!!! Schattige stempel gecombineerd met de diverse stansen.
    Ik wilde maandag al een berichtje achter laten maar telkens kreeg ik een foutmelding. Maar nu lukt het (hopelijk)
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Marianne Design Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A beautiful tag, fabulous design, use of die cuts and that sweet image. Thank you for joining us at Marianne Design Divas with your lovely creation. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow love the awesome layering ! Walter is just a wonderful Maggie! Thanks for joining us at Magnolia Mania

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is weer een toppertje Jeanet, geweldig dat je weer meedoet bij Simply Magnolia.

    XX Inge

    BeantwoordenVerwijderen