Volgers

woensdag 9 januari 2013

Preview Whiff of Joy januari stempels II


Vandaag heb ik voor jullie weer een hele leuke stempel "I love my Vespa" te laten zien
uit de nieuwe release van Whiff of Joy genaamd "All for the boys".
Ook op de blogs van de andere design teamleden kun je previews van de nieuwe release
bewonderen tot en met donderdag en vrijdag sluiten we de week af met een blog hop,
dus komen jullie dan nog even terug hier en hop gezellig mee, zodat je
kans maakt op leuke prijzen!

Ook zitten er op deze kaart weer een aantal nieuwe stanzen (pijlen) verwerkt.
Het designpapier komt uit een oude serie van My Minds Eye.

De tickets heb ik ergens op internet gevonden, ze waren zonder tekst
en daar heb ik dus zelf een tekst in gezet op de computer.
Nou, ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden???
(eerlijke meningen worden gewaardeerd :-))

Tot de volgende keer maar weer!

17 opmerkingen:

  1. helemaal super
    alles is goed aan de kaart!
    wat een leuke stempel ook zeg!
    doeg
    ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave stempel en wat een geweldig kaartje! Waarom kom ik daar nou nooit op? haha
    Wil je me verraden waar je die tickets hebt gevonden? Nogmaals, een geweldige jongenskaart heb je er mee gemaakt. Groetjes Martine x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke jongenskaart! Ik vind de stempel helemaal geweldig!
    En die pijlen maken het kaartje ook af! Leuk!

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje,prachtig gemaakt, lief, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een leuke stoere stempel,
    je hebt er een super kaart mee gemaakt.
    De tickets vind ik ook erg gaaf :)

    Fijne knutselweek gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stempel en je kaart is helemaal perfect.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastic card Jeanet!
    Love the details on your card.
    Hugs Jeanette xxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer leuk! En dat tasje hieronder ook al zo gaaf. Ik kan je niet bijbenen. Wat een tempo. Maar een genot om te zien.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So cute sweetie...:o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje Jeanet, het stempeltje is echt super leuk! Het tasje uit het bericht hieronder vind ik ook super gaaf en erg leuk!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave jongenskaart , Jeanet !! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WoW deze is leuk zeg !!

    Mooie kleuren combinatie en wat leuk de tickets erbij ;)
    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en erg leuke stempel.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous card, Jeanet! The layout looks so great and so does your choice of gorgeous papers. Brilliant colouring as well. Love it!
    Hugs, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. me encantan!!! este Blog hop esta espectacular

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So adorable! The arrows are so fun (can't wait to get mine) and your papers are awesome. Very sweet.

    BeantwoordenVerwijderen