Volgers

zaterdag 30 maart 2013

Maandelijk Whiff of Joy project Maart

Goedemorgen bloggers,
Het is vandaag alweer de laatste zaterdag van de maand,
dus weer tijd voor ons maandelijke design team project.

Deze maand was/is het thema
DEURHANGER,
hieronder zien jullie mijn paasei deurhanger.


Natuurlijk zijn alle stempels en stanzen weer van Whiff of Joy,
onderaan dit bericht staan de fotolinks naar de webwinkel.
De stempel heet (heel toepasselijk) spring joy en is op dit moment in de 
aanbieding in de webwinkel.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met twinkling H2O's.

Hmmmm, hoelang zullen deze overheerlijke paaseitjes in de hanger blijven zitten haha,
niet lang denk ik zelf, maar we zullen zien!

A.s. maandag zal ik op het Whiff of Joy word of ideas blog hier de tutorial van plaatsen,
dus ben je benieuwd, kom dan op 1 april (geen grapje) nog even kijken.

Natuurlijk hebben mijn mede DT leden ook weer hele mooie deurhangers gemaakt,
nieuwsgierig...kijk dan ff hier.

Groetjes,


3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige deurhanger, en er zit nog
    inhoud in ook, geweldig ☺

    Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke deurhanger Jeanet.
    Echt geweldig.
    Heb hele fijne paasdagen.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zo'n deurhanger met de eitjes erin.Kom zeker morgen even kijken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen