Volgers

donderdag 17 oktober 2013

Simpel sterkte kaartje met magnolia stempel


Afgelopen dinsdag is bij Ge-We Hobby weer een nieuwe challenge van start gegaan.
Dit keer is het thema "Herfst".

Hierboven zien jullie mijn DT kaartje.
Ik heb hiervoor een eikeblaadjes stempeltje van magnolia gebruikt.
De tekst heb ik in word getypt en uitgestansd met een mal van Marianne Design.
Ook het gebruikte designpapier is dit keer van Marianne Design.
De andere DT leden hebben ook stuk voor stuk weer geweldige dingen gemaakt,
neem ff een kijkje, zeker de moeite waard.

Dit is al  met al een simpel kaartje voor de "minder leuke gelegenheden in het leven",
helaas zijn die er ook .... volgende week zou eigenlijk mijn vriendin jarig "horen te zijn",
helaas is ze dit voorjaar overleden aan die vréselijke ziekte. Dit kaartje wil ik aan haar man en kinderen sturen, die deze dag voor het eerst zonder haar door moeten brengen....en dat is zo verdrietig...

Morgen kom ik hier weer terug met mijn bijdrage aan de Whiff of Joy challenge,
komen jullie dan ook weer even langs?

Groetjes,


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges;
marvelous magnolia challenge - fall
duymelot maandchallenge - herfst met mal/stans

7 opmerkingen:

  1. wat een mooie woorden...prachtig herfstkaartje voor die gebeurtenis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's very beautiful! I love the frame and the design is gorgeous.
    Thanks for playing with us at Marvelous Magnolia this week (but it would be nice, when you could put your card in the right category (experts) ;O)).

    Hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, heel stijlvol.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi Jeanet!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Jeanette.
    je hebt een hele mooie kaart gemaakt en prachtige details.
    je bent volger van mijn blog maar de url is veranderd van scrapcardsfromlasize.blogspot.nl naar

    http://cardsvintageandmore.blogspot.nl

    groetjes van An


    lasize.blogspot.nl en scrapcardsfromlasize wordt dus een blog met deze url

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat n prachtige kaart Jeanet en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Time For Magnolia challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jeanette,

    wat een mooie kaart heb je gemaakt, zo subtiel en ook heel duidelijk in wat er bedoelt wordt, mooi!
    Gezellig dat je meedoet met de wedstrijd van ons Creashop Duymelot Blog.
    Succes en creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen