Volgers

zondag 1 december 2013

Leuk nieuws!

Goedemorgen allemaal,

Vandaag kan ik het eindelijk op mijn eigen blog vermelden;
ik ben sinds kort 

Hoe leuk is dat???

Ik heb al een groot pakket aan knipvellen, designpapier, paperpads
en natuurlijk stempels ontvangen om jullie hier op dit blog
en natuurlijk op het blog van 
mee te inspireren.

Vandaag staat mijn eerste blogpost online, 
ik heb een foto tutorial gemaakt van een dubbele pocketkaart

wil je de hele tutorial lezen en bekijken welke materialen ik heb gebruikt,
kijk dan even hier.

Fijne zondag verder allemaal.

Groetjes,



6 opmerkingen:

  1. Wauwww Jeanet wat gaaf voor je! echt super en van harte gefelicteerd meid! en je eerste creatie is een knaller van een binnenkomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gemaakt hoor jeanet, en geweldig dat we nu collega's zijn ;)
    xx Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en je pocketkaart is geweldig.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt geweldig, zo mooi gemaakt, en zo super dat je
    in het team zit, nogmaals gefeliciteerd !
    Een fijne nieuwe week ☺
    Grtjs en liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen