Volgers

maandag 29 september 2014

Allerlaatste Dutch Magnolia Lovers challenge

Goedemorgen bloggers,

Vandaag heb ik een speciaal kaartje voor jullie,
dit is nl. mijn DT bijdrage voor onze allerlaatste 


Na ruim 3,5 jaar de captain van de crew te zijn geweest,
doet dit natuurlijk toch wel een beetje pijn, maar
we hebben besloten om er een feestelijk slot van te maken dus...

we hebben bijna al onze sponsors bereid gevonden onze allerlaatste
challenge te sponsoren, zodat we super veel prijzen beschikbaar hebben ;-)

Ook het thema hebben we lekker toegankelijk gehouden;
Alles mag,

dus doe allemaal nog een keer lekker mee zou ik zeggen!

Er is ook een gezegd dat luidt;
als de ene deur sluit, gaat er vast een andere open,
laten we hopen dat er binnenkort weer wat leuks op mijn pad komt.

Nu even over mijn kaart;

Ik heb dit keer het geweldig mooie designpapier van Janneke Brinkman-Salentijn
(Studio Light) gebruikt en ook van dezelfde serie een UNI designvel,
wat qua kleur er perfect bij past natuurlijk.


 De basis is gemaakt van kraft cardstock.
Ook heb ik nog een stukje ribbelkarton gebruikt onder mijn afdrukje.


Het magnoliaatje is ingekleurd met copic markers;
Huid - E04, E13, E11, E00, E000
Wangen - R20 en R21
Jurk en strik op de hoed - BV02, BV04 en BV08
Schoenen - W5, W3 en W1
Hoed - E17, E53 en E51
Haren - E57, E53, E51 en E29
Grond - E43, E42, E41, E51 en E53

En hebben jullie die leuke brad ook gezien, die is eveneens van Studio Light
(verkrijgbaar in diverse varianten, passend bij de papier lijnen).

Tot slot nog een woordje aan mijn lieve collega DT leden,
Meiden, bedankt voor al jullie inzet en creativiteit, jullie waren fantastisch!

Wij gaan als DT ook nog een gezellig slotdag houden, ik hoop jullie dan allemaal
nog een keer te zien....

Rest mij nog jullie allemaal een fijne dag te wensen en
tot de volgende keer!



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan:
Simply Magnolia - Anything goes
Tilda's Town - F &F, C & layered
Llovely-haenglar-only - just for girls
Magnolia-liciouschallenge - monochromatic


12 opmerkingen:

  1. prachtige kaart en heel erg jammer dat dit challenge blog stopt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart Jeanet, heel erg mooi, het papier, het afdrukje en super gekleurd.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hoi Jeanet,

    Het is weer een pracht van een kaart geworden,
    mooie kleuren ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just gorgeous, thank you for playing along with us at TILDA'S TOWN this week & the very best of luck to you. Love Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable, gorgeous card. Amezing colouring. Thank you for playing with us at Tildas Town this week.Good luck, hugs Malin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh Jeanet, she's adorable! Darling coloring and beautiful designing! Fun to visit you again! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh so beautiful Jeanet!
    Thanks for joining us again at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeanett, you did a wonderful job on this gorgeous creation. I love the shading on Tllda's face. I love the design and especially love the textural element you added by using the corrugated card stock. Thank you so much for sharing this with us at the Magnolia-licious Challenge Blog!

    XO,
    Chris
    http://ascrappersmusings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi jeanet, een hele mooie kaart voor onze laatste DML challenge, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous style of card! Soooo very pretty! I love it!
    Thanks for joining our monochromatic challenge at Magnolia-licious!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a pretty card, love the colours, so cute, Thanks so much for sharing it with us at Magnolialicious
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen