Volgers

vrijdag 17 oktober 2014

Nostalgische babykaart

Goedemorgen,

Wij hebben er weer een klein achterneefje bij gekregen, dus reden voor een babykaartje ;-)
Dit keer heb ik een kant en klaar plaatje van het vintage babyvel van Gerda gebruikt.


De mal die ik rond het plaatje heb gebruikt is voor Joy (6002/0172), met 
daarachter nog een taartkleedje geplakt.

De randjes heb ik gedistressed en doorgestikt met de naaimachine.


Tot slot nog een close-up van de mooie vlinders die ik uit het designpapier heb geknipt.


Ik wens jullie allemaal alvast een goed weekend toe en tot de volgende kaart!


Met dit babykaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van Hobbyhome hobbyartikelen.

8 opmerkingen:

  1. Wat een schattig en lief kaartje is het geworden. Gezellig dat je weer meedoet aan de challenge van Hobbyhome.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanet,
    wat heb je een schat van een babykaartje gemaakt,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieve mooie babykaart vooral de kleurencombi vind ik erg mooi
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Jeanet,

    Wel een schitterend kaartje, ik vind hem super ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief zeg, leuk dat je meedoet met de challenge bij Hobbyhome!
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje!

    Blijf het een mooie combi vinden, blauw en bruin.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje voor een heel lief klein babytje!
    Wat heb je de kleuren en details mooi op elkaar afgestemd Jeanet.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen