Volgers

vrijdag 30 oktober 2009

Een klein geschenkdoosje


Met de template van de challenge van Create4fun heb ik dit doosje gemaakt.
Ik heb er kleine babysokjes in gestopt, maar je zou er natuurlijk ook een rompertje, slabje of iets dergelijks in kunnen doen.

Voor de versiering heb ik bloemen gebruikt die ik gemaakt heb met de bosskut mal en hierop heb ik hier en door wat glitter gedaan.
Ook op het truitje en mutsje heb ik de randjes en stippen beglitterd.
Bij Simon Says Stamps Challenge deze week is het thema "all that sparkles".
Bij  de tweede challenge van The Pixie Cottage is het thema "celebrate".
Dit is ook het thema van One Stop Craft.
Bij La-La Land Crafts is het thema van deze week "ribbon".


Ik heb een klein stukje gebruikt bij de stempel "Het is een meisje".
Ik hoop dat dat genoeg ribbon is?!?

Nou, ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden, dit was voor mij het
eerste doosje wat ik gemaakt heb...
Fijne dag verder nog en alvast een heel prettig weekend!

18 opmerkingen:

  1. That's a beautiful box and the image is so sweet.
    Hugs,
    Ranita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er knuffelerig uit zeg. Je wil toch spontaan weer een babytje en zoiets op je kraambed krijgen. Leuk gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cute! Thanks for Playing with the Pixies!

    Cheers!
    Kristen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic work! Very cute the image!!:)

    Thanks for joining the Simon Says Challenge!:)

    Tímea and DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superschattig zeg! Echt heel erg mooi.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief doosje!
    Dat is toch hartstikke leuk om te krijgen!

    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeg Jeanet

    Ik vind het een allerliefst kadodoosje geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super lief doosje, echt heel mooi!
    Prettig weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig is je doosje geworden zeg!! erg leuk zo om te krijgen alleen sla ik die beurt over hihiih.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het in ieder geval,helemaal super,ziet er prachtig uit,fijn weekend,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so precious!! Thanks for joining us at The Pixie Cottage. Look forward to seeing you again! Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a beautiful project! I love all of the sparkle. Thank you so much for entering this card with The Pixie Cottage Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha fijn! Kan ik een keertje in het nederlands wat zeggen! Wat een schattig doosje. Bedankt voor het meespelen bij The Pixie Cottage!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een schattig boxje!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cute project!! Very pretty!! Thank you so much for playing along at La-La Land Crafts Weekly Challenge!!
    Hugs!!
    :) Irina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What an adorable project! Love the sparkle! Thanks for joining us at La-La's Weekly Wednesday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous project! I really love the bling. Thank you for joining us at La-La Land Crafts! xx Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful work on this one!!=)
    Thanks for playing with us at the Pixie Cottage.

    BeantwoordenVerwijderen