Volgers

donderdag 15 oktober 2009

Ook ik heb zo'n leuke award gekregen!


Vandaag heb ik deze award gekregen van Scrapaloes en Musje!
Dames, heel hartelijk bedankt hoor...

Deze award heeft een paar regeltjes

* Zeg dankjewel tegen de geefster (zie hierboven en natuurlijk even "persoonlijk" gedaan op hun bloggie!)
* Vertel 10 eerlijke dingen over jezelf
* Geef de award door aan 9 medebloggers.

***

Nou dat doorgeven wordt lastig want ik zie ze overal voorbij komen: ik wil hem speciaal geven aan
Anne Marije (door haar blog ben ik er tenslotte ook zelf een begonnen)!
Voor de rest vind ik dat al mijn volgers hem mee mogen nemen. Alsjeblieft!

***

10 eerlijke dingen:
- allereerst dat ik dit best moeilijk vind om over mezelf te vertellen.
- terwijl ik een sigaretje opstak bedacht ik me dat dit waarschijnlijk het tweede eerlijke over mezelf is;
  ben helaas nog steeds verslaafd aan die sigaretten.
- natuurlijk hou ik van mijn man, kinders, onze honden (Rex en Mof) en onze katten (op dit moment 5 stuks)
- ik al meer dan 10 jaar kaarten maak (ik begon toen ik zwanger was van ons derde kindje)
- ik dit blog pas heb sinds 4 september en dat ik dit heeeeeel erg leuk vind.
- ik ook eigenlijk pas sinds september scrapkaarten maak (mijn eerste stempels kocht ik op de knotsgekke
  kaartendagen in Den Bosch)
- ik hier dus redelijk verslaafd aan ben geraakt.
- verder ben ik sinds twee jaar volledig huismoeder geworden (voorheen deed ik twee daagjes administratief
  werk) door het tragische ongeval van onze oudste zoon. In het begin had ik deze tijd nodig om alle dingen
  die ik te verwerken kreeg een plekkie te geven. Op dit moment gebruik ik deze tijd ook om alle andere
  gezinstaken (waar ik voorheen geen tijd voor dacht te hebben) in te vullen, overblijfmoeder e.d.
- dit me op zich best bevalt, maar voor de toekomst (als onze kleine Daniël van 3 naar de basisschool toe
   gaat) heb ik nog ander plannen !?!
- tot slot is mijn uitdaging op dit moment om steeds mooiere kaarten te maken en ook nieuwe technieken
  te leren en wie weet ..... eens een guest DT member te mogen worden ergens?

Nou, dat waren de 10 dingen.... hehe.... het is gelukt!
Fijne avond nog allemaal en tot ziens op het blog.

Jeanet

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je award!
    Wat lief dat je hem speciaal aan mij hebt gegeven! Dankjewel.
    Groetjes van Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen