Volgers

maandag 18 januari 2010

Forever Friends challenge - quick and simple


Pasgeleden ging ik een "bakkie" doen bij een vriendin en
wilde ik een aardigheidje meenemen.
Ik vond een doos bonbons zo afgezaagd, dus heb ik mijn eigen draai aan gegeven.
Laat dit nou net wat zijn voor de challenge van forever friends, het was zo gemaakt en
toch net even anders he!
A little while ago, I went for a visit (and a cup of coffee) to a girlfriend of mine.
I wanted to give her something but a box of chocolates is so commonplace, so
I made my own...
Let it be just something for the challege of Forever Friends, simple and quick and
just a bit different!

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan, succes met de Challege.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk gedaan. Daar kan je zeker mee aankomen.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je dat leuk gedaan zeg..
    veel succes met de challenge..

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ontzettend leuk gemaakt hoor....een goede tip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk en heel schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. great work...thanks for joining the ff-challenge...sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmmm heel leuk en vooral lekker! Ik hou daar wel van: je cadeautje net iets persoonlijker maken op deze manier. :)

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat een leuk zakje met bonbons Jeanet!! Vorig jaar heb ik ook zoiets gemaakt maar dan met 2 zakjes thee van pickwick naast elkaar in het zakje, en dan het gescrapte in de kleuren van de theezakjes. Ik vind dit ook een geweldig idee!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I really loved this one, such a clever idea, thanks for taking part in the forever friends challenge

    BeantwoordenVerwijderen