Volgers

vrijdag 22 januari 2010

The pink elephant en andere challenges


Deze kaart heb ik speciaal voor een vriendin gemaakt
die ernstig ziek is en vandaag weer voor een behandeling naar het ziekenhuis moest.
I made this card for a girlfriend, she is seriously ill and had to go today
for treatment in the hospital.

Ik heb vandaag mijn eerste candy op mijn blog gezet en
als je hier goed naar kijkt, zie je dat ik hier op deze kaart dezelfde
randpons van MS gebruikt heb.
(ik vond hem zo mooi, dat ik er zelf ook graag eentje wilde hebben)
Also today I put my first candy on my blog and if you take
a good look at it, you will notice that I have used the
same MS edgepunch on this card.
(I liked it that much, I wanted to have it too)



Ik heb de sketch van The pink elephant challenge gebruikt,
een hele stijlvolle sketch vind ik.
I've used the very stylish sketch of the pink elephant challenge.


Verder wil ik nog graag meedoen aan de volgende challenges;
One Stop Craft - fancy edges
Creative Card Crew - punch it

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
Enjoy your weekend!

8 opmerkingen:

  1. Oh i love this its fab and that punch is definitely on my wish list now lol. Thanks for joining the OSCC challenge this week. luv gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card Jeanet, love that punch and your beautiful butterfly. Thank you for joining us at OSCC this week.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. loved the monochromatic colors and the focus on the butterfly!
    Thanks for joining us at OSCC. Hugs Itzuvit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw een heel mooi kaartje heb je gemaakt en wat is je handpons mooi super.

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kaartje Jeanet! Prachtige kleuren. Veel sterkte voor je vriendin.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beautiful colours and I love what you have done with Robin's sketch at The Pink Elephant.
    Ann xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Jeanet,mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. stunning card :-) I love the butterfly image and the punched border is lovely :-)

    thanks for joining the Simon Says Stamp challenge :-)

    Luv
    Lols x x

    BeantwoordenVerwijderen