Volgers

woensdag 14 april 2010

Doodle Palace DT card

Hier is dan mijn creatie weer met de nieuwste digi van het Doodle Palace.
Onze jongste zoon Daniël is helemaal verzot op dino's, dus die
vond mijn vlaggetje helemaal toppie!
Ik kom trouwens tot de ontdekking dat ik al een hele poos
geen nieuwe kaarten meer op mijn blog heb geplaatst.
Sorry, dames...maar ik had een aantal zieke kids in het gezin en
ik heb ook nog eens mijn 39e verjaardag gevierd!
Trouwens, ik wil Martine en Janet nog bedanken voor hun
prachtige dingen die ze me voor mijn verjaardag hebben gestuurd!
Ik heb intussen wel een paar kaarten gemaakt,
waaronder een kaart voor de nieuwe challenge van
ScrapCardschallengeblog (een hele leuke sketch trouwens,
zeker de moeite waard om eens mee te doen!),
die ik morgen zal laten zien en
niet te vergeten een kaartje voor Marley's verjaardagscandy.

Here is my creation with the newest digi from the Doodle Palace.
Our youngest son Daniël, love dino's so he thought my flag is great!
It seems like I haven't placed a card for ages, but some of our kids went ill
and I celebrated my 39th birthday.
By the way I would like to say thanks to Martine and Janet for their nice
birthdaycards/presents they have send me!
In the meanwhile I didn't stop cardmaking, I made a card
for the new challenge of the Scrapcardschallengeblog
(a nice sketch,  worthwile joining this challege!)
which  I will show on my blog tomorrow and I also
made a card for the birthdayscandy for Marley.

5 opmerkingen:

  1. graag gedaan meid :)
    en wat een schattig vlaggetje dit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je vlaggetje is helemaal leuk geworden zeg kan goed geloven dat je zoontje hem helemaal top vind. nog gefeliciteerd met je verjaardag en zijn de kids weer allemal beter?
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi vlaggetje en leuk die dino

    Gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is just gorgeous - great idea

    Rx

    BeantwoordenVerwijderen