Volgers

zaterdag 17 april 2010

GDT ScrapCards Challengeblog

Enkele dagen geleden is er een nieuwe challenge van start gegaan op het
Scrapcardschallengeblog met een sketch van Sandra.

A few days ago a new challenge started at Scrapcardschallengeblog with a sketch
made by Sandra.

 
Ik zag net op hun blog dat er nu al vier inzendingen binnen zijn,
maar het zou leuk zijn als er nog veeeel meer inzendingen bij komen.
Neem snel een kijkje op dit blog om te zien wat de andere DT leden
gemaakt hebben en misschien wel om zelf mee te doen?!?

Voor mijn kaart heb ik nog maar een keer mijn Penny Black cling stamp
gebruikt en ingekleurd met distress inkt.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag en ik wil jullie
allemaal bedanken voor al die leuke/lieve reacties die jullie
achterlaten op mijn blog.
Volgende week kom ik terug ....met NIEUWS.....!

I just sneaked and found out that there are four entries already,
but it would be great if there come much much more.
Take a look at this blog to see what the other DT members have
created and maybe to join this challenge ?!?

For this card I inked up my Penny Black cling stamp again and
colored it with distress ink.

I wish you all a nice sunday and I want to say thanks to you all
for those nice/lovely comments you leave on my blog.
Next week I will be back ....with NEWS .....!

7 opmerkingen:

  1. ik vind je kaartje heel mooi geworden,
    lief in die zachte kleuren
    fijne zondag nog
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super schattig kaartje Jeanet en weer heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi

    deze heb je weer super lief gedaan! en ben benieuwd naar je NIEUWS! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Jeanet, Prachtig kaartje hoor! Super mooi ingekleurd ook! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, you have a wonderful blog and I have enjoyed looking at your beautiful cards. Love this Penny Black one; it has such a wonderful vintage look that I seem to be unable to do. It's just gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen