Volgers

donderdag 17 juni 2010

Crafty Creations DT card

Ook bij Crafty Creations is het weer tijd voor een
nieuwe challenge;
It's a stitch up,
is het thema van deze week dus we
willen graag stiksel (echt of nep) op je creatie zien.

Whimsy Stamps is onze sponsor van deze week.
Het schattige aardbeienbeertje wat ik heb gebruikt,
is een digi van hen.


Ik zag die digi en moest eigenlijk meteen aan
aardbeienthee denken.
Zo ontstond het idee om een thee gift package te maken.


                            Ik heb hiervoor het papier van Magnolia gebruikt                              
(aarbeien) en wit een rood cardstock.
Verder nog de retro flower punces, een takjespons, een
lintje, een digi ticket en een paar gemstones van Hero Arts.
De digi heb ik ingekleurd met mijn Derwent kleurpotloden en
uitgestanst met een ronde nestabilitie
en ik heb alle opgelegde stukjes papier doorgestikt
met wit ijzergaren op de naaimachine.

Hier zie je de uitgevouwen theezakjes verpakking.



Challenges;
Totally Papercrafts - animal magic

8 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi gemaakt heel mooi papier gebruikt een heel mooi geheel
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat prachtig gemaakt Jeanet,leuk die stempel zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fab work, love it, thanks for playing along with Totally Papercrafts this week

    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je creatie is prachtig geworden. mooi papier
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Jeanet
    gorgeous creation, very pretty,thank you for joining us at Totally Papercrafts this week, hope to see you next week, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aw so gorgeous, love the image and yummy colours.
    Thanks for joining us at Totally Papercrafts and good luck.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh this is beautiful! What a lovely gift.

    BeantwoordenVerwijderen