Volgers

donderdag 17 juni 2010

DT kaart voor Marianne Design Challengeblog

En eindelijk mag ik mijn eerste DT kaart voor

Het thema van deze challenge is
Zomer

Ik heb heel mijn collectie stempels doorgekeken
maar kwam tot de conclusie dat ik hiervoor
niet echt een geschikte stempel had,
dus heb ik er eentje besteld ,wat ik natuurlijk helemaal niet erg vond :)

Bij Hobby-Angel heb ik dit zomer Snoesje (HM9422) gevonden.
Nog bedankt voor je supersnelle levering Angelique!
Dit Snoesje heb ik ingekleurd met distress inkt.
Verder heb ik voor deze drieluik kaart ook papier uit
de paperbloks van Marianne Design gebruikt
(weet uit mijn hoofd even niet meer welke)

en in het middelste vlakje van de kaart heb ik
een paar bloemetjes van Eline's babies clearstamps
gebruikt (EC 0106),die ik gestempeld heb met zwarte inkt op het designpapier 
 en een swirl van de Creatables set (LR0112) gestanst uit cardstock en erachter
geplakt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en ik hoop natuurlijk
dat jullie allemaal gezellig mee gaan doen met deze ZOMER Challenge,
dan kom ik jullie creaties zeker bewonderen!

Deze produkten kun je o.a. vinden bij
Creatiefhandje in Nieuwegein,
en dan wil ik meteen nog even vermelden dat zij
a.s. zaterdag (19 juni) een open dag houden.
Voor verdere info. kun je even op de bovenstaande link drukken.

Dit was mijn laatste post voor deze week,
morgen een moeilijke dag voor ons gezin...

Overal zie ik de vlaggen wapperen,
met een "versleten" schooltas eraan.
Overal is het feest,
de spanning is voorbij,
GESLAAGD,
Ik wordt er tegelijkertijd verdrietig van
waarom hangt die vlag nu niet bij mij?








18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Jeanet,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Jeanet.
    En voor morgen heel veel sterkte!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en hij ziet er erg zomers uit hoor!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooei kaart heb je gemaakt, lekker vrolijke kleuren!
    veel sterkte voor morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je nieuwe aankoop is heel schattig. Een super mooi kaartje.
    Veel sterkte morgen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaartje is prachtig geworden, en ik wens jullie gezin vandaag heel veel sterkte toe,
    liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful summercard!
    Love the fab colours and the layout.

    Hugs
    Maarit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful,fabulous colours and love that style of card!!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit blijft toch een leuk model kaart, helemaal met die frisse zomerse kleurtjes en dit schattige stempeltje. Leuk!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zomers kaartje.

    Sterkte.

    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart gemaakt.

    Vandaag de overlijdensdatum van jullie zoon...sterkte voor het hele gezin.

    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuk kaartje .leuk je gisteren te hebben ontmoet
    grt bep

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jeanet!!

    Dus de groene is ook een normale grote?
    En passen daar de grote nestabilleties door heen?

    Groetjes mariska

    Ps Wat heb je een geweldig kaartje gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel voor je reactie Jeanet! Wat een mooie kaart heb je gemaakt!

    Liefs, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jeanet, wat een super leuk kaartje, en het is je gelukt hoor!! echt zomers. Elke keer als ik dit modelletje zie denk ik moet ik ook eens maken, ik vind hem zo leuk maar op de één of ander manier komt het er maar niet van.

    Je had nog een vraag over een pons, deze vlinder komt uit een hoekpons van Martha Stewart en ja, die is nog op voorraad.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jeanet!

    Leuk kaartje, mooie zomerse kleuren, nu maar hopen dat we een mooie zomer zullen gaan krijgen.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige, zomerse kaart! Mooi, mooi!!

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen