Volgers

vrijdag 16 juli 2010

Ponsen en/of stanzen voor de Marianne Design Challenge

Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij
begonnen en deze loopt tot 29 juli (uit mijn hoofd gezegd).

Het thema is dit keer
ponsen en/of stanzen

Je kaart/creatie hoeft dit keer niet perse een stempel of
plaatje van Marianne Design te bevatten, als je dan maar
een Marianne Design Creatables gebruikt op je kaart/creatie.

Gebruikte materialen;
- Tiny's Clear Stamp van Marianne Design TC 0805
- Creatables nr. LR 0119 en LR 0112
- vlinderrandpons van MS
- nestabilities
- broderie kantje uit eigen voorraad
- parelpen
- en een filterzakje ;) voor de binnenste bloem die
ik heb uitgeponst met de retro flower punches en
vervolgens heb besprayed met glimmer mist.

Een hele leuke challenge dit keer vind ik zelf,
neem ook eens een kijkje op het blog wat de andere
DT leden voor een prachtige kaarten/doosje hebben gemaakt.

Gisteren vertelde ik dat ik ook nog leuke nieuwtjes had,
maar die vertel ik morgen wel weer,
want ik wil nu echt naar bedje toe.


Challenge;
Wild orchid crafts  - say it with flowers


11 opmerkingen:

  1. Een supermooi kaartje en mooie kleuren
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, lieve kleurtjes en leuk zo die vlindertjes.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart heb je weer gemaakt mooie kleuren heb je gebruikt
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt een schitterend kaartje gemaakt en die kleuren helemaal super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Jeanet,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart Jeanet, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Jeanet! Dat kantje erbij is ook zo leuk. Ik scrolde nog even naar beneden en zag toen al die leuke foto's van je gezin, wat een prachtig stel inderdaad! Mooi om te zien.
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen