Volgers

zaterdag 24 juli 2010

Verjaardagskaartje voor Patricia

Vandaag viert Patries haar verjaardag en gaat zij een
hele leuke candy weggeven.
Ook is zij nog net voor haar verjaardag lid geworden van
Het kaartje op je verjaardag blog , waar ik ook lid van ben en
het de bedoeling is dat je ieder lid een kaartje stuurt op zijn(!)/haar verjaardag.


Nou, dit is 'm geworden dus.
Ik heb de sketch gebruikt van


Ook wil ik nog maar een keer iedereen bedankten,
die zulke leuke/lieve reacties achterlaten op mijn blog!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er (zeker nu in de vakantie) niet
aan toe kom om bij iedereen een reactie achter te laten,
maar ik bekijk wel al jullie creaties hoor!
Fijn weekend allemaal...

Challenges;
Create4fun - gebruik bloemen op je kaart
Just magnolia - vintage
Papertakeweekly - cutie patootie
stamp something - something flowery
Stampavie and more - anything goes
wild orchid crafts - say it with flowers

19 opmerkingen:

  1. schitterende kaart jeant
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jaenet ,prachtig kaartje!!!
    groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super mooie meis, ik kreeg hem vanmorgen binnen met de post!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a gorgeous card. Love the papers you've used and the sweet image also. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwie wat een geweldig kaartje, wat zal ze er blij mee zijn,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Jeanette,
    Leuk dat je een bezoekje kwam brengen op mijn blog. Nu ben ik bij jou op visite. Wat maak je leuke kaarten zeg. Ik ben gelijk volger geworden.
    groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een lief kaartje voor Patries, ze zal er zeker blij mee zijn.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Jeanet,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooi kaartje Jeanet, prachtige pastelkleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jeanet, hij is super geworden, daar zal ze vast wel blij mee zijn...

    Groetjes Thea

    Ik ga even bij die verjaardags club kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaart heel erg lief en zo mooie in die kleurtjes ook je andere kaarten zijn erg mooi geworden
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,

    Wat een mooi kaartje zeg.
    Ik ben je volger geworden als je dat goed vind.
    Ik ga zo eens kijken op het verjaardagskaartjesblog, lijkt me erg leuk zeg!

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super cute card!!! Lovely image and beautiful colouring!!
    Thanks for joining us at SAM challenge.

    Hugs
    Giò

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Jeanet, wat een prachtig kaartje weer! Erg mooie tinten! en schitterend gekleurd! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wouwii wat maak jij een leuke dingen zeg. via, via kwam ik op je Blog maar ik ben meteen blijven plakken. Je bovenstaande kaartje vind ik het helemaal toppie. Pcies mijn kleuren, stempel en stijl. Errg leuk gedaan;)

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous work *claps*
    love the papers used
    Thanks for joining us this week at sweet stampin
    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje en zo mooi ingekleurd

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. aw Jeanet..this is beautiful.....sooo girly and feminine...love your soft colours, the pp mix and your gorgeous flowers! bx

    BeantwoordenVerwijderen