Volgers

woensdag 18 mei 2011

Crafty Creations - May Flowers

Vandaag weer een nieuwe challenge bij
deze week luidt;
May Flowers

Het is de bedoeling dat je iets maakt
met een bloem erop, één designpapiertje en
een lintje erop.

Ik heb deze tag gemaakt.
Tjonge wat was mijn inspiratie ver te zoeken deze week,
ik hoop dat het nu achter de rug is, want dat is echt niet leuk!
Uiteindelijk heb ik de tag stans van Tim Holz gebruikt en een
creme tag gestansd.
Deze heb ik bestempeld met clearstamps van Marianne Design met
mijn Versamark watermark stamp pad en er daarna creme
embossing poeder overheen gestrooid en verhit met de heatgun.
Daarna ben ik gaan "poetsen" met distress inkt over deze
stempels heen met de kleuren Vintage Photo, Old Paper en Bundled Sage.
Dit was de eerste keer dat ik zoiets heb geprobeerd, maar best leuk om te doen en
dus zeker voor herhaling vatbaar.

Dat éne stuk designpapier kwam uit de paperpad Nostalgia van Marianne Design.
Hieruit heb ik de kleine tag gestansd met een mal van Marianne Design.
Ook de roos is gemaakt met een creatables van Marianne Design,
die 5 losse bloemetjes die je in elkaar moet plakken.
De randjes van de blaadjes heb ik weer beinkt met Vintage Photo.

En dan natuurlijk de ballerina creatables van Marianne Design
bovenop de tag, die ik ook nog een keer heb uitgestansd uit het
designpapier en daar het jurkje van uitgeknipt en erop geplakt.
Tot slot nog wat stickles en een paar stippen met de perlenpen en
klaar was Jeanet weer.

Morgen start er weer een nieuwe challenge bij het
Marianne Design Challenge blog, komen jullie dan nog weer even kijken
want ook daarvoor heb ik weer een tag gemaakt?

Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Wauw Jeanet, wat heb je dit mooi gemaakt! Prachtig van kleur en de ballerina lijkt net echt.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt een prachtige tag gemaakt , mooie kleuren
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. niks mis met je inspiratie ik vind het een zeer leuke tag.

    Uiteraard mag je de banner van mijn blog meenemen, ik heb hem ook maar " geleend" van internet....Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanet , ondanks je gebrek aan inspiratie vind ik dit een hele mooie tag geworden , hoor !! Leuk met dat embossing en daarna poetsen ; ziet er gaaf uit. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende tag jeanet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really sweet. Sure love this beautiful ballerina and handmade flowers. What soft and pretty bookmark. :)Peggy

    BeantwoordenVerwijderen