Volgers

zondag 22 mei 2011

LOTV babykaartje voor Rosalinda


Dit kaartje heb ik gemaakt voor een juf van de basisschool,
die haar eerste kindje heeft gekregen.
Het is niet goed te zien op de foto, maar ik heb het
hele afdrukje bewerkt met een dubbele laag doorzichtige
embossingpoeder, het daarna even in de diepvries gelegd om
zo het laagje te "krakken", zodat het een oude afbeelding lijkt.

Op het label wat erachter geschoven zit,
heb ik de naam van het meisje gestempeld met
losse letters Rosalinda.
Ook heb ik er met Victorian Velvet nog twee voetjes opgestempeld.
Dit is de sketch die ik gebruikt heb.
Morgen ben ik weer terug met een nieuwe challenge
bij
Dutch Magnolia Lovers,
ik hoop dat jullie dan ook weer even langskomen.

Fijne zondag nog verder!

Challenges;
Sketchy Colors - sketch
Pille it on - boys and girls come out to play
One stitch at a time - anything goes
Creative craft challenges - distressed / vintage
Simon Says Stamps - sparkle and shine (my embossing poudre)
Stamptacular Sunday - bearnecessities

12 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje! Jammer dat dat crackelen niet goed zichtbaar is. Lijkt me een leuke techniek!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje, en een heel leuk afdrukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Jeanet! Your baby card is totally adorable! Such a precious image, colored perfectly!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning card, goreous image
    Hugz Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh love this image just beautiful,,bless you for playing at creative craft challenge,hugs cheryl xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige babykaart , Jeanet !! Je hebt een ontzettend lieve afbeelding gebruikt en prachtig gekleurd. En natuurlijk kom ik morgen langs op ons blog....Het is tenslotte mijn challenge die er op komt. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card Jeanet, love the sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. great card hun thanks for sharing with us at creative craft challenge and good luck with your lovely card,
    hugs sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely adorable Jeanette, wonderful colours, beautiful colouring and your details are so pretty!!

    So glad you joined us at the Simon Says Stamp challenge
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen