Volgers

zondag 27 september 2009

Herfstkaartje

Ik kwam weer een (voor mij) nieuwe challenge tegen, Carol's sketch fun. Dit was een vrij simpele sketch:

Ik had nog een vrij grote stempelafruk liggen met een leuke herstafbeelding, die heb ik hiervoor gebruikt.

Met deze kaart ga ik ook meedoen aan de challenge van Stamp with fun, daar was het de bedoeling dat je een kaartje maakte met hersttinten.
De challenge bij Creative Inspirations sluit ook mooi aan bij mijn kaart, dus waag ik ook daar een gokje.
Ik vind hem zelf een beetje tegen vallen, waarschijnlijk door al die donkere kleurtjes... maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig, echt een heel mooi herfst kaartje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ook geweldig mooi ingekleurd!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I absolutely love the image! so perfect for the time of year....would be great for a male card too
    Thanks so much for joining my sketch this time, hope to see you again :)

    Hugs
    carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al is je stempel groot, je heb er een prachtige mooie kaart bvan gemaakt;)!!

    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart weer Jeanet! Ik vind de kleuren juist heel mooi. Echt herfstkleuren.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen