Volgers

vrijdag 11 september 2009

Wow, klopt mijn teller wel?

Mijn blog is vandaag precies 1 week "in the air" en ik zie tot mijn grote verbazing dat de teller nu staat op
12019 !!!!
Inmiddels dus mijn eeste mini candy gewonnen. Het is allemaal een groot feest!
Ik heb al zoveel mooie kaarten bekeken de afgelopen dagen op veel verschillende blogs, dat ik bijna niet toegekomen met aan het zelf maken van nieuwe kaarten.
Het "gewone" leven gaat natuurlijk ook verder...de kinderen zitten inmiddels alweer een paar weekjes op school, maar ook het sporten e.d. is weer begonnen dus moet ik er 's avonds ook nog wel eens uit (halen/brengen). Maar ach...ook dat is leuk!

3 opmerkingen:

  1. Gaat vlug hé Jeanet!!
    Kan ook niet anders...
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanet,
    Mijn teller is ook op hol geslagen... Ik heb er in 1 nacht 5200 hits bij. Ik kan me niet voorstellen dat zoveel mensen midden in de nacht mijn blog bezoeken. Misschien is er wel een spook aan het bloggen geweest. Haha!
    Je blog wordt steeds mooier hoor!
    En die stiksteekjes maak ik gewoon met de hand. Eerst om de halve centimeter een gaatje prikken en dan borduren.
    -xxx- Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeanet dat is vreemd,maar ik zie ook een rare code die er niet hoeft te staan,ik en Karin hebben een blog-helpdesk,misschien kun je daar even kijken

    http://bloggendoejezo.blogspot.com

    Groetjes Mus.

    BeantwoordenVerwijderen