Volgers

zaterdag 26 september 2009

Forever Friend Challenge, Fancy Folds


Hier is dan mijn inzending voor deze challenge.  Het was de bedoeling dat je een kaart maakte met vouwen erin. Best een groot werk vond ik, maar het resultaat is wel leuk geworden. Ik heb twee foto's van mijn kaart genomen, omdat op de eerste foto een klein gedeelte niet zo goed te zien is. Het zijn twee vakjes met daarin een geemboste (wat een raar woord he!) afbeelding van de cuttlebug, een bruidspaart en een huwelijkstaart.

Het papier wat ik heb gebruikt komt van het paper pack "With Love" van Forever Friends en de gebruikte afbeelding stond op een van deze vellen papier.

8 opmerkingen:

  1. Lovely Card Jeanet! Thank you for following Spyder's Corner. You'll be in the blog candy for this week end!

    ((Lyn))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Jeanet, wat een geweldige kaart heb je gemaakt zeg meis...wowie....
    En thanks voor het plaatsen van mijn blogcandy hoor ik wens je veel succes toe...veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Jeanet, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is super schattig geworden,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben via Anneke haar blog bij jouw blog terecht gekomen.
    Wat een mooie en originele kaarten maak je zeg!
    Ik kom zeker regelmatig kijken.
    Veel succes nog
    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. that's fabulous and perfect for the theme, thanks for taking part in the forever friends challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great Folds thanks for playing this week at ff

    Emma xxx

    BeantwoordenVerwijderen