Volgers

woensdag 17 november 2010

Beautiful Insides - Crafty Creations DT

Het is alweer woensdag zeg...
gisteren heb ik de hele dag in bed gelegen met buikgriep, brr...
vandaag voel ik me gelukkig alweer wat beter,
dus nog maar even snel mijn kaart afgemaakt voor de
nieuwe challenge bij
zoals ik in de blogtitel al vermelde is de uitdaging
deze keer
"mooie binnekanten",
een thema waar je weer vele kanten mee op kunt denk ik.

Ik heb dit keer een cris-cros kaart gemaakt en
op de kaart die erin zit, het ik weer
zo'n schattig nieuw magnoliaatje gestempeld en
gekleurd met distress inkt.


Verder nog een stans van Marianne Design gebruikt
voor de kerstster.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Basic Grey.

Challenges;
Crafty Calendar - winter
Cute card thursday - anything goes
a spoon ful lof sugar - distressing
magnolia down under - shabby chic
abc - holidays

21 opmerkingen:

  1. prachtige kaart jeanet en verder nog beterdachap
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart zeg, heb dit stempeltje ook gekocht, vind hem ook zoooo leuk.
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt Jeanet, en je hebt het weer prachtig ingekleurd. leuk papier ook.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaartje is prachtig geworden
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw....wat een prachtige kaart Jeanet,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoy Jeanet,
    Ook deze is een waar kunstwerkje! Ik vind jouw kaarten veruit de mooiste van allemaal! Jij zit in mijn top-5 van echte kunstenaars!
    Fijne dag!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een plaatje! O, dit is echt een lieve Tilda, yummmie. Heel mooi model heb je gekozen en hij past perfect bij het thema.
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat kun je het toch super!!

    Wat een mooie kaarten!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Jeanet,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    En wat een mooi warm papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beautiful card thanks for joining us this week at abc challenges.

    hugs clare x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Jeanrt mooie papier en het stempeltje zo mooi gekleurd prachtig.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh this is such a sweet card! The papers, the coloring - everything is BEAUTIFUL!

    - Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amazing criss-cross card! And your colouring is devine!!
    Thank you for joining us at MDUC.
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterende kaart jeanet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. awh such a gorgeous criss cross card. Thanks for playing at MDUC this week
    love Debbie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Jeanet! super mooi modelletje. Ik hoop dat je inmiddels al bent opgeknapt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterende kaart Jeanet en zo mooi ingekleurd

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow I LOVE this!!! GReat colors and just a fabulous little card!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hihi, wat een kick zeg! Ik had nog niet eens tijd gehad om te kijken. Bedankt voor de tip! Tot blogs!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een geweldige kaart is dit zeg. Prachtig!!En zo mooi ingekleurd ook!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen