Volgers

woensdag 3 november 2010

Crafty Creations #92 Fairy Tales

Hehe, eindelijk heb ik me er weer eens toe kunnen zetten om een kaart te maken.
Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij
met als thema
Sprookjes of fabels
en de sponsor van de prijs voor deze week is Meljen's Design die een
aantal leuke digi's ter beschikking heeft gesteld.
De andere DT leden hebben er een aantal gebruikt voor hun voorbeeldkaarten,
maar ik heb een magnolia uit de zomerkit gebruikt, ik werd geinspireerd door
"de kleine zeemeermin".
Het papier wat ik heb gebruikt komt uit de set van Marianne Design
(old fashioned christmas).
Op de schubben heb ik nog wat glitters toegevoegd en
op de luchtbellen heb ik glossy accents gedaan zodat het
net echte bellen zijn.
Op de foto hieronder kun je het wat beter zien.

De tekst is een digi van Raindrop echo designs.

Nou, mijn vriendin start morgen al met de chemo,
dus nu maar hopen dat het aan gaat slaan en dat ze
er niet zo ziek van gaat worden. Er breekt een moeilijke tijd
aan voor haar en haar man en kinderen. Ik hoop echt dat
ze het een beetje goed mag doorstaan!

En dan toch ook nog een leuk nieuwtje...
ik ben design team member geworden van
Sentimental Sundays, waar ik best wel een
beetje trots op ben, haha!
A.s. Zondag hoop ik mijn eerste DT kaart op mijn blog te zetten.
Het watermerk (zie foto's) hebben alle nieuwe DT members
gekregen.

Oh... en ik heb de afgelopen weken ook nog twee prijzen gewonnen,
ik zou het bijna vergeten te vermelden...
allereerst heb ik de challenge gewonnen bij het Scrappers-challenge-blog

en ik won ook nog de eerste prijs bij Hobbyshoppie met
de najaarschallenge.

Challenges;
Our daily bread design - either sparkle, dies or texture (I used all three of them)
Totally papercrafts - bling it on
Abc-challenge - G is for glitter

21 opmerkingen:

  1. Prachtig zeg, wat een mooie details heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi jeanet , geef je vriendin maar een dikke knuffel en wens haar heel veel sterkte, en wat super dat je daar dter bent , ken het blog leuke sentiments altijd daar xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow deze is weer schitterend!!!!
    Heel veel liefs, en proficiat voor je dochter, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben blij dat je er weer bent! je kaart is prachtig!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh this is adorable jeanet, wonderful card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh wat een schitterende kaart is dit!! Zó mooi van kleur en indeling.
    Heel veel sterkte voor je vriendin!
    En gefeliciteerd met je DT-schap!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie kaart. Gefeliciteerd met je nieuwe DT-plekje!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart jeanette
    erg leuk gedaan
    en gefeliciteerd met je gewonnen challenges en je nieuwe dt schap veel plezier
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Jeanet,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so pretty!! I just love all your coloring and sparkle!! Thanks for joining the ODBD Shining the Light challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So happy you are feeling a bit better and that you made such a beautiful card!!! Big Hugs
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow this is so lovely darling , its perfect and I love how you glossed the bubbles thats a neatr trick
    Hugs Susie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi kaartje Jeanet. Gefeliciteerd met je DT-plek en de mooie prijzen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card. Your mermaid is fabulous and I love the little sprinkling of glitter everywhere.
    Thanks for joining us at Totally Papercrafts this week.
    Caroline xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh my goodness, what a beautiful card!! Love all of the glitter and your colorings...WOW!! Thanks for taking the time to play along in this weeks Shining the Light Challenge over at ODBD! Hugs and blessings, Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I adore mermaids - what a wonderful creation! Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Adorable!!! A great card, fab colourwork and l/o too
    Thanks for playing along with TPC this week
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Jeanet,
    I love your cards hun and the little bag is beautiful. I especially love your Tilda cards, love those bubbles - very clever.
    Hugs
    Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een schitterende kaart en Gefeliciteerd met je DT-plek en de mooie prijzen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen