Volgers

woensdag 24 november 2010

Christmas is coming

Dit is dus het thema van de nieuwe challenge bij
Maak dus een leuke kerstkaart of iets anders wat met kerst te maken heeft.

Tja, voor mij dus weer een goede gelegenheid om een van mijn
nieuwe Tildaatjes uit de kast te halen ;)
Ze zit op een ster van hout
(gekocht bij het kruidvat als kerstboomversiering)


Ook de snowmarker kwam er weer aan te pas.
Ik vind dat zulk leuk spul, je stipt met de pen wat
plaatsen aan, waar je de "bollingen" wilt hebben,
pakt je heattool et voilá...
Dit keer heb ik het ook hier en daar op de randjes van
het papier gedaan.
Tilda heb ik met 3D tape op de ster geplakt om er
wat diepte in te krijgen, zie foto hieronder


Natuurlijk hoop ik dat jullie weer lekker mee gaan doen
met deze challenge, of anders gewoon even langshoppen
om de kaarten van mijn teamies te bekijken.

Challenges;
Crafty Calendar - Snowflakes
Just Magnolia - white plus one
Paperplay challenges - let it snow
Stempeltraeume - distressing

 

35 opmerkingen:

  1. Super gaaf kaartje zeg, en waar de xenos al niet goed voor is hahah

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, hij is prachtig Jeanet! Wat leuk met die houten ster erachter, super.
    Over de award voor jou op mijn blog wilde ik nog even zeggen: voel je alsjeblieft niet verplicht om alle 4 de punten door te lopen. Ik weet dat awards leuk zijn maar dat ze veel van onze kostbare (knutsel) tijd kunnen vergen. Voel je vrij om hem gewoon mee te nemen en hem in je sidebar te plaatsen als je dat leuk vind. Zie het als een compliment van mij aan jou :-) Zo, nou kan ik tenminste slapen zometeen. Ik had het gevoel dat ik je opzadelde met ongewenst werk.
    Tot de volgende blog!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww, wat een schitterende kaart zeg, echt super hoor !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow!! Beautifully done Jeanet!
    smiles,Deena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een plaatje weer zeg !! en die pen moet ik ook hebben haha
    liefs raffa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awww WOW I love how you have popped Tilda on the Snowflake!! Awesome take on the Sketch!! Your colouring is perfect and I love the tiny buttons too!! Thanks so much for joining in this weeks fun at MDUC
    Hugs
    Karen
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja ja dit is weer een toppertje hoor! ik heb ook de snowmarker in huis. erg leuk. moet wel zeggen dat ik nog erg weinig "kerstdingen"heb gemaakt. maar dat komt meer omdat ik zo druk ben om trataties te maken. want ook Elisa is volgende maand weer jarig. en ook die gaat trakteren. en neemt ook nog eens afscheid. hahaha. dat worden weinig eigengemaakte kerstkaarten denk ik ;)

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh this is just so Christmas! love the large thick snowflake! Great coloring and distressing.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a wonderful card - lovely image and fabulous composition! Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaartjes maak je zeg!! Echt heel mooi!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love how you've used the sketch - your card is just gorgeous. The wooden snowflake is the perfect touch for this layout!
    Thanx so much for joining us at MDUC this week
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh wat geweldig zeg...leuk idee om die magnolia daar op te zetten....
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie kaart heel erg mooi papier en mooi stempeltje Ik vind de ster achter de magnolia ook erg mooi
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Jeanet,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterende kaart jeanet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja hoor Jeanet...hij is weer ontzettend mooi!!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh this is such a sweet card, Jeanet! I love the beautiful Christmas papers...so festive and so is this sweet Tilda that you coloured beautifully! Your darling card really puts me in the christmas mood. I love the puffy snow too that is fabulous!
    Thanks so much for joining us at MDUC!
    Hugs,t and the MDUC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your card looks very beautiful! I love all those snowflakes!

    Thanks for joining us this time at StempelTräume!

    Hugs, Sande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Jeanet! We hebben een goeie terugreis gehad, geen files of echt slecht weer. Vond het erg leuk om je eens in het echie te zien!

    gr. Renata E.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. she is a cutie great card
    thanks for sharing
    Denise
    MDUC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is hij weer schitterend. Echt super mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh this is fabulous and so cute.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love your works, just wonderfullllllllll
    kiss* * *

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Jeanet, ik zag dat je even langs gekomen was op mijn blog. Je hebt echt veel mooie magnoliakaarten op je blog staan. Het was een leuke dag gisteren. Ik zag dat je al bij Renata langs was geweest en de foto's had bekeken.
    Groetjes en tot blogs

    Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart!

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, zeg wat maak jij prachtige dingen!!! Zag je gisteren even bij Angelique.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje Jeanet, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful!! I love how you have used the beautiful red papers with the edges distressed..

    Thanks for joinig us at MDUC blog this week.
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. so beautiful card!
    thanks for playing with us at Stempelträume.
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh Jeanet - what a gorgeous, scrumptious card - lovin' it!!

    Mary J xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Jeanet, wat een prachtige kaarten maak jij, ik ben gelijk volger bij je geworden, geweldig!!!

    Succes en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo

    wow,ein Traum.
    Da stimmt einfach alles.

    Dankeschön fürs Mitmachen bei StempelTrüme.

    Liebe Grüße Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. This card is simple inspired. I'm assuming the snowflake is either wood or a really thick diecut. Thanks for sharing at the MSL challenge. C2

    BeantwoordenVerwijderen