Volgers

woensdag 8 januari 2014

Een nieuw jaar .... een nieuw blog"jasje" en nog wat nieuws

Hoi lieve volgers,

Aangezien dit dus pas mijn eerste blogbericht (schaam schaam) is van dit nieuwe jaar,
wil ik toch nog even van de gelegenheid gebruik maken en iedereen een
heel gezond en gelukkig 2014 toewensen!

Bijna alle kids zijn nu uit spelen/zitten nog op school dus
vanmiddag heb ik de tijd er maar eens voor genomen en mijn 
blog van een nieuwe achtergrond voorzien, lekker rustig en duidelijk volgens mij?
Binnenkort hoop ik ook de blogheader nog een keertje aan te gaan passen,
als ik weer zo'n heerlijk rustig moment vind haha.

Ook heb ik nog nieuwtje te meldden;
Dit jaar zit ik nog steeds in het designteam van Whiff of Joy,
maar wel met een kleine wijziging, ik ga dit jaar de voorbeelden maken
met de digi afbeeldingen.

En ook in de teams van GeWe Hobby, Studio Light en Dutch Magnolia Lovers
ga ik lekker verder dit jaar.

Bij de Dutch Magnolia Lovers zijn we trouwens nog op zoek naar een paar leuke
nieuwe DT leden, lijkt het je leuk om ons team te komen versterken,dan kun je  hier 
meedoen aan de DT call.

Verder ben ik natuurlijk al wel lekker aan de freubel geweest dit jaar,
alleen de meeste creaties kon ik hier nog niet laten zien,
maar dat komt er binnenkort aan hoor.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de 1 januari post van GeWe Hobby


wil je mijn kaart helemaal zien?
kijk dan nog even hier.

En...morgen kom ik echt weer terug met een paar nieuwe creaties
(om het goed te maken met jullie ;-) )

groetjes,




6 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je er weer bent, ook voor jou de beste
    wensen en op een creatief jaar, maar dat gaat helemaal
    goed komen als ik dat zo lees.
    Je kaart is weer een plaatje en ben benieuwd naar
    de rest hoor, spannend ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superrrr dat je weer in blogland bent Jeanet! En voor jouw ook de beste wensen....wowww wat een leuke nieuwtjes allemaal. Gaaf hoor en hoop nog lang te kunnen genieten van je creaties, Top.
    En hoop dat je af en toe ook nog tijd hebt om bij ons te komen kijken :-)

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een schitterende kaart Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi jeanet
    ook van deze kant nog de beste wensen en je blog ziet er weer fris en clean uit en veel succes met alles wat je gaat doen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jeanet, ik ben de kaart in z'n geheel gaan bekijken en wilde mijn complimentjes even geven. Het is een plaatje, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi je blog zo en ook nog de beste wensen.
    Prachtige kaart.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen