Volgers

woensdag 29 januari 2014

Reporter Henry

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer eens een kaartje met een digi van Whiff of Joy, genaamd
Henry heb ik weer ingekleurd met mijn copic markers.

De tekst "Keep Calm and say Cheese" is een afbeelding van het internet,
ik vond hem wel heel toepasselijk.

Volgende maand komt er trouwens weer een hele nieuwe serie digi's
van Whiff of Joy uit, dan komen er op mijn blog dus ook weer een aantal
preview en natuurlijk een bloghop waar weer leuke prijzen mee te winnen zijn!


Onderaan nog een stukje filmstrip van Tim Holz geplakt en daarbovenop één
Deze heb ik gestansd uit kraft cardstock en daarna bewerkt met Inka Gold
(van Viva Decor) en wel de kleuren graphit en silber.

Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit een paperpad van 
Studio Light, waarvan alle velletjes heel mooi met elkaar combineren.

Ik wens jullie allemaal een mooie dag toe!


8 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een schitterende kaart. De kleuren, Heel mooi en super papier. Heel gaaf, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart en erg leuk met de grote tekst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Jeanet wat een echte papparzi is Henry zeg! Vind 'm prachtig. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is leuk !. De tekst erbij is super.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaart!!! Super die tekst bij die fotograverende Henry!!

    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart, en veel mooie kleurtjes gebruikt ☺

    Een hele fijne week nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel goed uit.
    Prachtig gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ack! That sentiment is perfect with this image! Great card!
    Hugs Jeanette xxo

    BeantwoordenVerwijderen