Volgers

maandag 20 januari 2014

Kaart in ballon vorm

Hallo allemaal !

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie.
Het is mijn DT kaart voor Dutch Magnolia Lovers challenges
waarvoor ik deze keer de opdracht mocht bedenken;

Gebruik een tekst stempel en/of een postcardstempel
samen met je Edwin of Tilda


en dit is 'm dus geworden, een ballonkaart
Tilda heb ik ingekleurd met een combinatie van twinkling H2O's en distress ink.
Tilda heb ik gemaskerd met de N.Y.C. stempel van Noor! Design.
Verder zien jullie ook de bingokaarten clearstamps van Noor! Design nog achter het afdrukje, die
ik gestempeld heb op het magnolia designpapier.


Doen jullie weer gezellig met ons mee?
Er is weer een leuke prijs te winnen, nl. een cadeaubon van 10 euro van 
Duymelot !

Met mijn kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenges;
Time for a magnolia challenge - Tilda with something in her hair
Totally Tilda - masking

groetjes,

13 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Jeanet, leuke vorm heb je gemaakt!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke kaart. En wat gaaf, de vorm in een ballonvorm!
    Heb je die uit de losse hand getekend of is er een stans van?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze weer prachtig, mooie kleuren en details,
    echt super Jeanet ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat is die super leuk! leuk idee zo'n ballonvorm :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit weer supermooi gemaakt Jeanet, heel erg top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Jeanet! Zo vrolijk en ook weer prachtig gekleurd! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super mooie kaart en wat orgineel , die ballon vorm...En die kleuren , super!!
    Kwam je tegen op facebook met je kaartje en ben gelijk even gaan snuffelen op je blog, wat een mooie creaties maak je, ik ben gelijk maar volger geworden....
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart.Leuk model.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very pretty Janet and a great shaped card too
    Thanks for entering our making challenge @ Totally Tilda
    Hugs Susie Sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great masking Jeanet. Thanks for joining us at Totally Tilda this time.
    hugs
    Dawn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig leuke kaart! Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij TFMC.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Adorable! Thanks for sharing with us at Totally Tilda.

    BeantwoordenVerwijderen