Volgers

maandag 23 november 2009

Een meisje geboren / a little girl is born


Bij ons in de buurt is een meisje geboren, ze heet Rianne.
En in een dorp stuur je elkaar dan al gauw een kaartje he!
In our village is a little girl born, named Rianne.
When you live in such a small village, you send another a card, isn't it!

Ik heb weer een digistempel van Mo's Digital Pencil gebruikt,
ik vind het zo'n schatje!
Voor de challenge van Mo is het deze keer de bedoeling dat je
- 3 verschillende soorten papier gebruikt
- twee lintjes
- een decoratieve rand
I've used another digistamp from Mo's Digital Pencil,
it's such a quitie!
For Mo's challenge the recipe is this time: use
- three different papers
- two ribbons
- one decorative edge


Verder wil ik meedoen met de volgende challenges;
Sweet Stampin  - Celebrate

Blogdames, sorry dat ik even niet reageer op jullie nieuwe posten,
maar ik heb problemen met mijn internet verbinding.
Ik hoop dat ze morgen worden opgelost, dan komt de "graafploeg" van de KPN langs.
Duim maar voor me, want dit is erg vervelend!


21 opmerkingen:

  1. Wat een scheetje. Daar zullen ze vast blij mee zijn.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje en wat heb je hem mooi gemaakt. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje. Ik ben ook helemaal weg van Mo's tekeningen.
    Ik heb een award voor je op mijn blog, kom je hem halen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Jeanet. Ik heb ook een award voor je op mijn blog staan!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pretty card! thanks for joining us at ics!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gorgeous card Jeanett, thank you so much for 'celebrating ' the first sweet stampin challenge with us
    love emma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief kaartje zeg,echt heel mooi!!
    en wat een ontzettend schattig digi stampis dit..

    liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, this is just adorable. I had not seen that image from Mo. Great job on the challenge card, good luck and thank you for joining in on the fun at Mo's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your little baby! I have seen this image, but have never seen it colored. Very cute. Glad you shared it with us in Mo's challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt, daar zullen ze erg blij mee zijn,

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf babykaartje, echt prachtig! En wat een schattig afdrukje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OMG, it's gorgeous. WHERE did you get that stamp? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is a beautiful card!!! I really love it! Very nicely done. Your color and pattern combos are great! Thank you for joining us at "SWeetstampin" Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a lovely thought, it must be a very small village, I'm sure she will love it,thanks for joining us at ics this week.
    Debs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh this is gorgeous. Thank you for joining us for our first challenge over on Sweet Stampin. Looking forward to seeing more of your creations.

    Jayne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahhh this is so sweet, gorgeous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig kaartje, Jeanet...bedankt voor het meedoen met de eerste challenge van Sweet Stampin!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is adorable.. They will love getting this card.. Your soft pinks are perfect.. Great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is such a lovely card, a gorgeous celebration.

    Thanks for joining us at Sweet Stampin

    Jan x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is beautiful Jeanet and you did a great job on the challenge. Thanks for joining us at Mo's challenge this week. Hugs, Peggy

    BeantwoordenVerwijderen