Volgers

donderdag 12 november 2009

Mijn nieuwe Squiggle Stamps zijn binnen!


Gisteren zaten ze al bij de post, maar ik was er nog niet aan toegekomen om ze te laten zien...
Pas geleden heb ik meegedaan aan een DT Call van Squiggle Stamps, maar helaas niet gewonnen.
Ze waren wel zo attent om iedereen die mee had gedaan een kortingscoupon te geven van 10% korting.
Nou, leuk toch.... nu nog even snel aan de freubel (nu heb ik mijn handen nog vrij, want onze jongste zoon zit vanmorgen op de peuterspeelzaal), wie weet tot later op de dag!

5 opmerkingen:

  1. Nou dan kom ik veel plezier wensen met je nieuwe stempels en zie je mooie kaarten wel verschijnen,fijne dag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh wat een leuke stempels, veel plezier ermee !
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave stempels Jeanet. Veel plezier met freubelen! Ben benieuwd wat je ermee gaat maken.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele gave stempels en veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb een paar awards voor je op mijn blog.
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen