Volgers

zondag 15 november 2009

Mijn eerste digi stamp gebruikt / I've used my first digi stamp


Hier is ie dan....
Ik had deze stempel in "blogland" al verschillende keren voorbij zien komen,
en was er eigenlijk meteen verliefd op.
Het is een digi stamp van Mo's digistamps.
Here it is....
I've seen this digi in "blogland" several times passing,
and I felt in love immediately.
It's a digi from Mo.

Ik heb de sketch van Create4Fun gebruikt.
I've used the sketch from Create4Fun.

Verder is deze kaart nog "goed" voor de volgende challenges;
Paper Cutz - Alles mag, maar wel met stempel
La-La Land Crafts - Get punchy


Zoals ik al zei, dus voor mij de eerste keer dat ik een digi stempel heb gebruikt,
maar zeker niet de laatste keer. Het bevalt heel goed, want je kunt zelf bepalen hoe groot je
je afbeelding wilt hebben.
As I said, the first time for me I've used a digistamp, and certainly not the last!
It pleases my a lot, because now you can yourself decide what the size of your image must be!

13 opmerkingen:

  1. What a cutie! Love the flowers in the corners!
    Thank you so much for joining Weekly Challenge at La-La Land Crafts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What an adorable image...love the colors you used!! Thanks for joining us this week at PCC!!!

    Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is je kaartje ontzettend mooi geworden en het stempeltje vind ik helemaal geweldig. Ik heb hem in bestelling staan als echte stempel maar zo'n digistempel is denk ik een betere optie.

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk is hij geworden Jeanet! Wat een schattige digistamp. Bedankt voor het meedoen aan de Create4fun challenge!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje! Hij zit ook op een hele mooie kaart!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is leuk geworden, Jeanet......dit is idd een heel lief stempeltje.....heb hem al diverse malen voorbij zien komen....
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is beautiful Jeanet, love that image
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat heb je heel leuk gedaan zeg!
    en wat heb je hem mooi ingekleurd

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Totally awesome c ard! Love this little cute image! Thanks so much for playing along at La La Land Crafts!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Really cute - love the colors and the 'bellies! Thanks for joining us at La-La's Weekly Wednesday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wonderful card. I love Mo's images. I own many LOL. Thanks for playing along with Paper Cutz Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen