Volgers

maandag 17 juni 2013

A package of love


Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien voor de huidige challenge van
waar je dit keer onderstaande sketch moest gebruiken;
Voor dit kaartje heb ik één van de nieuwe Whiff of Joy stempels gebruikt,
genaamd "a package of love" van Simply Maja.
Verder heb ik nog een aantal die-lights gebruikt voor mijn kaart.
Onderaan dit bericht zien jullie de foto's ervan, als je erop klikt kom je
meteen in de webwinkel van Whiff of Joy bij het desbetreffende produkt.

Groetjes,

14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart met mooi papier en zeker
    een lieve stempel ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    En lekker van het zonnetje genieten ☼
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart vind ik weer prachtig, supermooi!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lief kaartje met zo'n leuke papiertjes!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat een superlief kaartje!
    Schitterende kleurtjes, echt helemaal top!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Jeanet, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat je weer een TOP kaartje gemaakt hebt.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your gorgeous soft coloration.
    Hugs Jeanette xxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super gave kaart is dit.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heey jeanet,

    het is een schattige kaart geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen