Volgers

woensdag 26 juni 2013

Henry with large rose


Hallo allemaal,

Daar ben ik alweer, dit keer weer met een kaartje met een schatje van een Henry stempel van Whiff of Joy,
genaamd "Henry with large rose".
Het afdrukje heb ik ingekleurd met twinkling H2O's;
- Henry - pewter
-Oren en staart - natural linen
- Buik - heavenly white
- Roos - tanzanite
- Bladeren - wild vine
- Achtergrond - blue ice

Hieronder zien jullie de hele kaart in beeld. Ik heb dit keer weer papier gebruikt van
Maja Design, dat blijft echt één van mijn favoriete merken.
Links bij de roosjes heb ik voor de blaadjes de Floral Leaf punch van Nellie Snellen gebruikt,
en laat die nu giga in de aanbieding zijn bij Ge-We Hobby, klik onderaan mijn bericht maar eens op de
foto van de pons, en je zult 't zien!


 En dan hieronder mijn nieuwste aanwinst....
de vlinderrandstans van Noor! Design, prachtig he?
Ik heb hem dit keer niet in zijn geheel gebruikt, maar hem doormidden geknipt en als twee
afzonderlijke stukjes achter mijn afdrukje geplakt.
Daar bovenop zit nog een andere vlinder stans van Noor! Design, die past er nl. precies bovenop
hoe gaaf is dat???


Zo dat was het weer voor vandaag,
vanmiddag gaan we alvast het kinderfeestje  vieren van onze Christy,
we gaan naar "de Paardenkamp" in Soest en daarna sluiten we af bij de Mac. Donald's.

Ben heel benieuwd hoe ze het gaan vinden, maar hier horen of zien jullie in een later bericht wel meer van.

Groetjes,



10 opmerkingen:

  1. Wat een super creatie heb je gemaakt en alles gaaf verwerkt met je versieringen!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een heel lief kaartje Jeanet! Super mooi gedaan...en zo lief met je muisje!! Prachtig ook met die nieuwe vlinders! Je flesje van gisteren zag er ook al weer zo lief uit...misschien "leen" ik je patroon nog wel een keer! Fijne dag en vanmiddag veel plezier!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gemaakt.
    Veel plezier met het feestje.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just love your blog, cards, and tutorials, have now joined as a new member...love this awesome image and am a fan of WOJ stamps...cheers, aNNIe xxx


    http://annieforeva.blogspot.com.au

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar een prachtig kaartje en zo'n heerlijk papier!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Jeanet.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw Jeanet, wat een geweldig kaartje. Supersss

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie kaart , Jeanet !! Gave nieuwe stans heb je .... jaloers !! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The lavendar colors are beuatiful and your coloring is wonderful. The flourishes and butterflies.. Oh I just can't stop looking. This is adorable and beautiful!!!

    BeantwoordenVerwijderen