Volgers

zaterdag 8 juni 2013

Preview Whiff of Joy stempels Juni II - Busie Posties

Vandaag dus mijn tweede kaartje kaartje met de nieuwe spulletjes van
Whiff of Joy voor de maand juni.

Deze nieuwe stempel heet "Busie Posties" en ik heb hem ingekleurd met copic markers.
Bij deze stempel zit meteen ook een tekststempel, zie hieronder (de bovenste),
handig toch?
En zien jullie die leuke vlaggetjes, dat is een nieuwe die-light stanzenset deze maand.
En ook op deze kaart heb ik weer die leuke nieuwe bijpassende charms gebruikt,
dit keer heb ik ze aan de tag gehangen.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn zonnig weekend!

Groetjes,


11 opmerkingen:

  1. Oh oh, deze kaart heeft weer een hoop "hebbe, hebbe" materialen.
    De tekst vind ik super en die brief charm, geweldig.
    Gaat weer geld kosten....
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een geweldig leuke kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit weer een prachtige kaart Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super sweet, and I like the idea of the banners in the designer paper. Just so sweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just so cute hun....:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart, ik vind hem super met die vlaggetjes,
    en de stempel en kleuren zijn ook super ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    En lekker van de zon genieten ☼
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig creatie heb je gemaakt!
    Prachtige kleuren en een hele boel moois op te zien!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er weer heel fantastisch mooi uit Jeanet...geweldige mooie details, lieve en schitterende stempel, een prachtig geheel! Even niet geblogd betekent bij jou ook gelijk hele mooie kaarten missen! Ook die zien er prachtig uit Jeanet!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen