Volgers

vrijdag 7 juni 2013

Preview Whiff of Joy stempels Juni I - Henry reading letter

Ze zijn er weer!!! ...de nieuwe stempels van Whiff of Joy van de maand Juni,
te bestellen vanaf 11 juni a.s.
Vandaag mag ik mijn eerste kaartje hier laten zien.
Jullie weten vast al dat ik gek ben op die Henry, vandaar dat ik
ook deze stempel als eerste heb gekozen om aan jullie te laten zien.
Het afdrukje heb ik voor de verandering eens ingekleurd met twinkling H2O's.
Chinnamon Stick, Natural Linen, Icy Iris en Iridescent Gold.
Ook heb ik nog één kleurtje distress ink erbij gebruikt, pumice stone.
Zoals jullie al wel hebben gezien heb ik de stempel van Henry Mouse gemaskerd met
die gave post card stamp van Noor! Design, past er goed bij toch?

En...er komen nog meer nieuwe producten aan van Whiff of Joy deze maand,
een hele bijpassende set charms (genaamd "taking a note"), 
waarvan jullie er aan de strik al twee zien bungelen
én
ook weer een paar geweldige nieuwe Die-Light stanzen.
Ook hiervan heb ik er op deze kaart alvast één gebruikt om aan jullie te laten zien,
de "rolled scalloped flower". 
Morgen kom ik hier weer een nieuwe stempel laten zien,
komen jullie dan weer even langs???

Groetjes,


8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!!!!Leuke stempel.Fijn weekend groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart, wowww, hij is weer helemaal geweldig mooi ☼

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje weer Jeanet! Ben weer helemaal bij, je hebt de afgelopen tijd weer super leuke creaties gemaakt :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart!

    Henry is ook echt een schatje en ik vind hem erg leuk combineren bij de post card stamp van Noor! Erg leuk bedacht.

    Fijn weekend,

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die gaaf geworden. Super zo gemaskerd! Leuk idee. Ga ik onthouden.
    Prachtige bloemen Jeanet.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful, your flowers are awesome! Fabulous creation.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje! Super om de Noor stempel met Henri Mouse te combineren. Vind het echt enig geworden!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen