Volgers

maandag 30 maart 2015

Cadeau enveloppe voor intratuin bon

Goedemorgen allemaal,

Voor mijn zwager en schoonzus, die 40 jaar getrouwd waren,
 heb ik deze cadeau envelop gemaakt met verschillende materialen 
van Studio Light.


Op de voorzijde heb ik een plaatje van Knipvel Romantic Pictures 34 (RPSL34)
verwerkt achter een frame van Marianne Design.
Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit de basisserie;
Het bruidspaar (stans Marianne Design) heb ik uitgestansd uit basis SL 146.


En hier is de achterkant...
Ook hier heb ik hetzelfde frame gebruikt met daarachter een getypte tekst.
Tot slot verder afgewerkt met de champagneglas stans van Marianne Design,
bloemen en een stukje jute touw.

Op deze manier wordt een simpele cadeaubon toch een stuk
 persoonlijker om weg te geven vind ik.



2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Erg leuk met al die prachtige details.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanet,
    Gezellig dat je volger bent geworden van mijn blog! Natuurlijk kom ik nu ook even op jou blog rondsnuffelen... wat maak je schitterende kaarten!! Echt geweldig zo veel moois.
    Uiteraard ga ik ook jou volgen ;D
    Je kaart hierboven is prachtig! Mooie combinatie van materialen, knap gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen