Volgers

maandag 23 maart 2015

Cadeautasje gepimpt

Goedemorgen allemaal,

Voor een vriendinnetje van onze dochters heb ik dit tasje gepimpt,
en ja jullie raden het vast al....dat meisje is een echte paardenliefhebster.


Hierboven zien jullie de voor- en achterkant van het papieren tasje,
wat ik heb beplakt met scrappapier uit PaperPad 12

Het toepasselijke stempelafdrukje is van Lili of the Valley
wat ik heb ingekleurd met copic markers.



En de stanzen van Marianne Design (Craftables CR1296 (hoefijzer) 
en CR1297 (paard) pasten er natuurlijk ook perfect bij.

 In het tasje zat een paar paardrijdsokken en een cadeaubon,
 waarvoor ik ook bijpassend inpakpapier heb gemaakt.
Dit is heel simpel, neem een stuk effen bruin
 (ander kleurtje kan natuurlijk ook)
inpakpapier en leef je uit met een paar stempels.


De stempels die ik hiervoor heb gebruikt komen allebei uit het 
assortiment van Studio Light.


Tot de volgende keer weer!



1 opmerking: