Volgers

vrijdag 27 maart 2015

Lente kaartje met Lili of the Valley



Hallo allemaal,

Op deze vrijdagmiddag kom ik hier toch nog even een kaartje laten zien, wat ik deze week heb gemaakt met een stempel van Lili of the Valley, genaamd "hand picked".
Een echt lente tafereeltje vinden jullie niet?


De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo en het gebruikte designpapier
is van Studio Light, dit keer uit de serie Shabby Chic (SCRAPSC06) en ook heb ik weer een univel (UNISC09) gebruikt. Dit zijn dubbelzijdig gekleurde vellen,die qua kleur precies bij de serie passen.

Vorig jaar had ik bij de xenos een zak piepschuim eitjes gekocht, en die kwamen nu weer goed
van pas. Ik heb één ei met een scherp mes doormidden gesneden, zodat je ze met een platte
achterkant tegen je kaart kunt plakken. Het voordeel hiervan is dat zo je kaart niet zo extreem dik word.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges;
Deep ocean challengeblog - easter/spring
scrapcards challengeblog - paaskaart met dutch doobadoomal
Anma Creatief - voorjaar/lente/pasen

Fijn weekend alvast!

6 opmerkingen:

  1. wat een mooie lente creatie
    helemaal toppie

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige paaskaart Jeanet.
    Leuke stempel en kleuren gebruikt, echt heel mooi.
    Dankjewel voor het meedoen bij scr@p-cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijke en leuke paaskaart en zo geweldig uitgewerkt!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk voorjaarskaartje laat je ons zien Jeanet!
    Wat een lief stempeltje zeg, en zo mooi ingekleurd. Ik zie een donsig veertje achter
    de bloementoef uit piepen... Prachtig geheel!
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-cards challengeblog.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart is het geworden: het voorjaar straalt je tegemoet. Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awwwww - So adorable! Love all the embellies, too. :)

    BeantwoordenVerwijderen