Volgers

donderdag 26 maart 2015

Fleskaart met Yvonne Creations


Dit model kaart heb ik al een poos geleden bedacht, maar hij blijft leuk om te maken.
Vandaag heb ik een 3D afbeelding van Yvonne Creations gebruikt met daarachter een creatable van Marianne Design (LR0293).
Het designpapier wat ik gebruikt heb komt uit Shabby Chic serie van Studio Light.
Dit heb ik gecombineerd met een roze univel (eveneens van Studio Light), en je snapt
het al...doordat het uit dezelfde serie komt past het er qua kleur perfect bij.


Hierboven zien jullie de label, die ik met een klein veiligheidsspeldje aan de sokjes
heb vastgemaakt. 


En tot slot nog een keer een foto van het geheel.

Voor diegenen die dit patroon ook wel eens willen proberen,
klik HIER en je wordt doorgelinkt naar mijn patroon. Ik stel het op prijs
als jullie het patroon gebruiken, mijn blog erbij te vermelden.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en zou het leuk vinden als jullie
een reactie achterlaten ;-)

Fijne avond nog verder.





2 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk !!!
    Lieve Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. People love cards and personal diaries, and Valentine's is around the corner, so if you make it available online, people will want to buy it. And if you wish its services, you can contact an online data service company in USA, which will be better for you.

    BeantwoordenVerwijderen