Volgers

donderdag 11 maart 2010

Nederlandse Karen Doodles Challenge

Het zal jullie allemaal wel niet ontgaan zijn, de
eerste challenge van het Nederlandse Karen's Doodles Challenge Blog is van start gegaan.
Ik ben gevraagd op ik in de loop van dit jaar een een keer gastdesigner bij dit challenge blog wil zijn, Jippie!
Dit is de schets, gemaakt door Christa.

You might have seen, the first challenge of the Dutch  Karen's Doodles Challenge Blog has
started. I've been asked to be a gast designer within this year, Yeh!
This is the sketch, made bij Christa.




Ik heb voor mijn kaart een gratis digi gebruikt, die ik heb gekregen
toen het Karen's Doodles Blog .. volgers had.
Ik heb hem gekleurd met distress inkt, maar dit is niet
helemaal naar mijn zin gelukt jammergenoeg.
Wie heeft er tips voor mij om een geprinte digi te kleuren met
distress inkt?
Ik heb wel geprint op aquarel papier, maar de inkt loopt een beetje door
als je aan het inkleuren slaat.
Oja, het leuke papier wat ik heb gebruikt is uit de Love Me Do  serie van
My Minds' Eye.

For my entry I used a free digi that I received when the Karen's Doodles Blog,
reached ... followers.
I colored it with distress inkt, but the result is not what I expected.
Has anyone hints for me?
I've printed the digi on aquarel paper, but the inkt flows a bit when you start
coloring the image.
O, the cute papers I've used are from My Mind's Eye (Love Me Do)


Challenges;
CRAFT  - citrus
Die Cut Dreams - no flowers allowed
Creative Card Crew - celebration
Cute Card Thursday - celebration

24 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi en vrolijk kaartje.
    Ik vind het wel mooi gelukt ,ik wil ook graag tips voor het inkleuren
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super vrolijke kaart en wat een leuke sketch.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik laat de afdruk altijd ca. 1 dag "drogen" voordat ik hem inkleur. Heb het nog niet geprobeerd om hem in te kleuren met distress inkt, was dit wel van plan om eens uit te proberen. Dus een echte tip kan ik je niet geven.
    Wel een heel leuk kaartje geworden en dat uitlopen valt volgens mij wel mee ;-)

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute card!
    Thank you for coming over to play at C.R.A.F.T this week!
    Hugs,
    Eiglas
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, such a gorgeous and so cute card! Love it!

    hugs Zimtschnecke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely fun card, thanks for joining us at DCD.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijk kaartje!
    En wat leuk dat je ook eens Gast Designer mag zijn, ik kan je al zeggen het is echt super leuk ;)
    Leuk dat je meedoet met de challenge!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, gastdesigner bij Karen Doodles, leuk hoor! Mooie kaart heb je gemaakt..zelf maak ik het papier eerst vochtig met de kwast, even laten drogen dan zuigt het niet meer zo..maar het blijft een kwestie van veel oefenen...bij mij beland er regelmatig iets in de prullenmand ;o)
    succes en anders gaan we een keer samen kleuren, zover zitten we niet bij elkaar vandaan
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig kaartje Jeanet. Ik kleur nu ook de digistamps met distressinkt, sinds ik een nieuwe printer heb. Een Epson. sommige hebben namelijk watervaste inkt!! En dan gaat ie super!!
    Enne...leuk dat je meedoet aan de challenge!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super leuk kaartje, vind de kleurtjes echt heerlijk vrolijk!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card, lovely mouse! Thanks for joining us at C.R.A.F.T in our citrus challenge!

    Rose xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke vrolijke kaart geworden

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk kaartje, het papier past perfect bij dit plaatje!

    Super dat je meedoet op Karen's Doodles NL!

    Warme groet,

    Renata van Miltenburg

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I'm so glad you joined the DCD challenge this week and good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig kaartje, ik ben ook van de heldere kleuren en je kaartje spreekt mij enorm aan. Doe je volgende week weer mee met de challenge van Karen's Doodles NL? Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een lief, vrolijk kaartje is dit!!

    Leuk dat je meedoet met Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart, leuk dat je met on meedoet bij CRAFT Challenge deze week. Veel succes in de trekking.

    Jo en Tigerlover.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een vrolijke kaart!
    Ik word er helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Adorable card really beautiful work , thanks for playing our no flowers allowed challenge with us at DCD this week please come back soon
    Hugs Susie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke kaartje heb je gemaakt.En
    leuk dat je meedoet met Karen's Doodles NL

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A very cute card, love the image. Thank you for joining us at C.R.A.F.T. this week Good luck in the draw. Suzi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super vrolijke kaartje heel mooi.Leuke dat je mee heb gedaan met de Nederlandse Karen's Doodles uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. fabulous card! thanks for joining in the fun with us at CCT this week.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen