Volgers

vrijdag 2 april 2010

GDT card for the Scr@pCards Challengeblog

Er is weer een nieuwe uitdaging begonnen bij
 waar ik de komende maanden Gast Designer mag zijn.
Het is de bedoeling dat je een kaart maakt, waar de lente van af springt.
Je kunt je kaart insturen tot 13 april 20.00 uur en natuurlijk
zijn er weer hele leuke prijsjes te winnen!
A new challenge started at
Scrapcards challengeblog,
where I am Guest Designer for the next few months.
The challenge is to make a card about spring.
You can enter these challenge til 13 of april 20.00 and
of course for the winner is a very nice price.

Hierboven zien jullie dus mijn kaart.
Ik heb een lief magnolia stempeltje gebruikt, wat ik heb
gemaskerd met een achtergrondstempel (eveneens magnolia).
De krokus op de voorgrond heb ik gekleurd, uitgeknipt en
met 3D tape eropgeplakt.
Oja, de vorm van de kaart heb ik uitgesneden met de Silhouette SD.
Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die dit apparaat ook gebruiken,
maar tot op heden heb ik nog geen reacties gekregen, jammer....
Het inkleuren heb ik met distress inkt gedaan.
On the top you can see my card.
I've used a cute magnolia stamp and I masked it with a
background stamp (also magnolia).
I have colored, cut and sticked with 3D tape a third crocus in the foreground.
The shape of my card I made with the Silhouette SD.
I am still looking for people who also use the Silhouette but up til now
no one responded.
The coloring is made with distress ink. 

Nou, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
en ik wil jullie allemaal
een heel fijn (lang) paasweekend toewensen!!!
So, I am curious what do you think of it and
I wish you all a very nice (long) Easter weekend!!!

Challenges;
The pink elephant - pastels
Charisma Cardz - animal magic

14 opmerkingen:

  1. Je kaartje is heel erg mooi. De lente springt er inderdaad vanaf. Een heel mooi Magnolia stempeltje.

    Jij ook fijne paasdagen!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fleurig kaartje, de lente springt er echt vanaf. Heel mooi. En ook voor jou hele fijne paasdagen, geniet ervan.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig hoor! Ik heb ook gehoord dat je prachtige dingen kan maken met de Silhouette, maar ik heb hem helaas nog niet, dus kan geen ervaringen met je delen. Maar dit ziet er schitterend uit. Liefs Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh such a cute card - oh wow love the colours.
    Ann xxx
    The Pink Elephant DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartje prachtig mooi is geworden lekker fleurig van kleur.

    Ik heb een award voor je op mijn blog staan;)

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi kaartje heel mooi en fris van kleur
    Wens je fijne paasdagen
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat en schitterende kaart,mooi hoor.
    Je maakt allemaal van die mooie creaties,heb even gesnuffeld en ga je volgen.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie lentekaart!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi zeg en echt een lente kaart!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jeanet,

    wat een mooie lentekaart, wat kan jij mooi inkleuren met distress inkt! Superkaart!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Jeanet, Wat een super mooie kaartjes heb je weer gemaakt! Word helemaal vrolijk van je lente kaart!! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg mooi jeanet . en wat grappig naam genoot zag dat we de zelfde achter naam hadden . en bedankt voor de reacties op mij kaart jannie

    BeantwoordenVerwijderen