Volgers

zondag 30 mei 2010

Afdrukjes voor Chantal


Vorige week heb ik dit envellopje gemaakt voor Chantal
met daarin een aantal stempelafdrukjes, als het goed ik
krijg ik binnenkort van haar ook een pakketje.
Wil je het nog even laten weten of je het hebt ontvangen Chantal?

Ik heb weer hetzelfde stempeltje gebruikt als bij mijn vorige kaart
(voor Sanne), maar nu heb ik de bloem weggemaskerd,
zo paste het beter om dit geheel vond ik.
Het envellopje had ik uitgesneden met de Silhouette, maar ik
ben helaas vergeten een foto van de achterkant te maken.
Ik heb een poosje geleden ook al zo'n envelopje naar Janet
gestuurd, daar zal ik de foto's nog eens van opzoeken en laten zien.

Challenges;
Stampavie DT blog - favorit colours
LOTV - sketch
Your next stamp - use your border punch

Tot slot wil ik deze foto nog met jullie delen,
dit is onze Daniël die heel blij is dat zijn vader zijn tractor
weer heeft gerepareerd, nu kan hij weer eindeloos
rondrijden op "grote blauwe", ja zo noemt hij zijn
tractor (uit de dvd van de kleine rode tractor, haha)


en dan nog deze twee,
van onze Stefan met die dol is op voetballen, volgend jaar
mag hij naar de E1.
En bij gebrek aan tegenstanders speelt hij maar met de hond, een
geduchte tegenstander.
Het kost alleen wel een paar ballen, met al die tanden, haha...




12 opmerkingen:

  1. prachtig! en wat een lief stempeltje! super schattig! en wat een leuke fotos van de jongens. wij hebben 2 jack russels. en 1 daarvan is super goed met de bal. alleen inderdaad de ballen leven niet lang ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi en leuke foto's v/d jongens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het envelopje is heel fijn gemaakt.
    Heb je er nog aan gedacht om dat maskeren uit te leggen als je tijd hebt.
    Leuk die foto's er tussen van je kinderen.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige envelopje. ECHT SCHITTEREND!! En wat een leuk beren stempeltje. En eluke foto,s van de kinderen.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, nu ik dit zie, zit ik nog meer in spanning te wachten. IK meld het van zodra ik heb ze heb gekregen. Jahoor jij ontvangt zeker van mij ook een leuke envelop met afdrukjes.

    Mooie foto van je kinderen.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig envelopje Jeanet,lief die stempel,mooi papier die kleur geel.
    Leuke foto,s van je kids.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Jeanet, Prachtig envelopje! Mooie kleurtjes en een schatje van een stempel! Leuke foto's van de kinderen! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jeanet,

    bedankt voor de kleuren, ik ga het alvast proberen ;-)

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ps je envelopje is prachtig gemaakt!

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the image that you have chosen, a great job with Bev's sketch, thanks for joining us at Lilli of the Valley this time, big hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautiful card, love the papers and image you have used. A great take on our sketch this week. Thanks for joining us at LOTV this time. Hugs Christine x

    BeantwoordenVerwijderen