Volgers

donderdag 26 augustus 2010

Crafty Creations # 82

Gisteren is er weer een nieuwe challenge begonnen bij
dit keer is het een recept;
- 3 papier
- 2 lintjes
- 1 charm

De sponsor van deze week is
Mo's Digital Pencil, met een $ 10,--- cheque.

En hier is mijn kaart,
de afbeelding is een digi van Mo
die ik al een hele tijd op de computer staan had,
maar nog nooit gebruikt.


Nou, een kort bericht vandaag,
ik ga straks naar de KKD in Den Bosch,
wie weet kom ik één van jullie daar nog wel tegen!

Challenges;
Create4fun - verjaardagskaart

14 opmerkingen:

  1. Jeanet,

    Wat 'n prachtige kaart, zo superlief!!!

    Groetjes, Saskia :)

    Psssst... ik heb een polka-dots candy op mijn blogje staan, kom je even kijken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jeanet,
    schitterende kaart en heel veel plezier vandaag
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh this is gorgeous Jeanet, sweet image and colours.
    luv
    debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettende leuke kaart.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is wonderful - what a cut image and I love the little bear charm! The blues are perfect too.
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Jeanet,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje is dit. Heel erg lief.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje Jeanet, en zo mooi!
    Het stempeltje is heel lief. Heb je leuke inkopen gedaan op de beurs?
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje heb je gemaakt! liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je kaartje is prachtig zeg, mooi papier en afdrukje heb je gebruikt,
    en hoe was het in den bosch? ik ga zaterdag.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je kaart is echt prachtig. Die stempel is lief!
    Ja ik weet nu ook zeker dat jij het was op de beurs. had je me maar aangesproken.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your card is absolutely gorgeous Jeanet. Love your image, your pp's and that charm is adorable! bx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card Jeanet!! I love the colors you've used and the sweet patterned dp, and adorable image too!!
    smiles,Deena

    BeantwoordenVerwijderen