Volgers

woensdag 28 september 2011

Lilli of the Valley verjaardagskaartje

*** dit is mijn tweede post voor vandaag, voor de labelkaart voor het
Krea 'Teja' blog én de foto's van Daniël met zijn kuikentje, scroll naar beneden ***

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, heb ik de smaak van het kaarten maken
weer lekker te pakken haha.
Gisteren kwam ik er eindelijk ook eens aan toe om wat stempeltjes te gaan gebruiken,
die al een poosje op me lagen te wachten.
Zo ook dit schattige konijntje met haar ballon van LOTV.


Ik heb haar weer ingekleurd met de distress inkt refills en de
achtergrond heb ik licht bewerkt met chalks, maar ik zie nu dat
dit wel heel slecht te zien is op de foto's.
Het randje van het afdrukje heb ik bewerkt met de distresser en
daarna heb ik er nog stickles op gedaan.
De ballon heb ik na het inkleuren weer voorzien van een laagje
liquid applique, zodat hij wat boller wordt en mooi gaat glimmen.


Hieronder zie je nog een close uppie van de tekststempel, die ik op een
grote blauwe bloem heb geplakt. Op de hartjes van de kleine bloemetjes
in de stempel heb ik nog wat roze strass steentjes geplakt.
Onder het roze roosje (ook voorzien van een beetje stickles) zit een
gehaakt bloemetje waarvan ik de beschrijving uit het boek van Eline's Huis heb gehaald.


Nou, dit was het wel weer voor vandaag denk ik.
Vanmiddag naar het voetbalveld, want Stefan doet mee aan het schoolvoetbaltoernooi,
nou we gaan het weer treffen met dit mooie weer he!

Groetjes,


Challenges;
Deep ocean challengeblog - happy birthday
Stamps and fun - anything goes
Lili of the valley thursday challenge - aqua, white and glitter
Partytime tuesdays - anything goes
Crafts and me - flowers



20 opmerkingen:

  1. Ooh Jeanet ik vind je kaartje super lief!! Heel mooie kleurtjes heb je ook gebruikt :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje zeg, het stempeltje is erg lief en je hebt mooie kleurtjes gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een sweetie is dit. Lieve kleurtjes en zo'n schattige stempel.,
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanet,

    Wat een droppie van een kaart, en heerlijk dat je weer vterug bent in blogland we hebben je gemist.
    Succes vanmiddag langs de lijn......heerlijk in het zonnetje.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Janet, please, could you re-insert your entry with mrlikny? now it works, and sorry for the late, I was sure yesterday it worked, but... :(

    Hugs,
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Jeanet , jij bent echt lekker op dreef met de kaartjes....Deze is ook alweer zo schattig !! Wat een lief stempeltje. Mooi gekleurd en ook de wolken mooi gedaan met de chalk. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit is een heel mooi kaartje. Lekker luchtig met al dat blauw!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart jeanet
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje zo mooi met dat blauw en de glitters
    Ook je labelkaart is erg mooi
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en lief kaartje Jeanet
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige kaart Jeanet, lief stempeltje en zo mooi ingekleurd, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve greotjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi lief kaartje Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is zeker een hele lieve kaart, Jeanet. Dat zoete, glitter papier past ook erg mooi bij het afdrukje.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje en wat een mooie kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow your card is fabulous!
    Love your gorgeous colors and such pretty papers and detail!
    So happy that you have joined us at SFC………..
    Hugs
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart is dit! En zo mooi gekleurd ook, wowie!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Really sweet Jeanet, i adore the little rabbit!

    Thank you for joining us at Deep Ocean, hugs, Francesca.

    p.s. sorry for the previous comment...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh this is gorgeous! thanks for joining us at Deep Ocean challenge! hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen